tirsdag den 8. november 2011

Sommerfugle - brug for hjælp!

Farveorgiet fra da jeg tømte tasken er langsomt ved at forvandle sig til sommerfugle. Jeg håber at nå det inden julemarkedet - men jeg har brug for jeres hjælp! Prisen er 29 kr. pr. stk. - og 2 stk. for 50 kr. Allerhelts ville jeg gerne pakke dem to og to i små fine cellofan poser - men så kommer spørgsmålet..... skal de pakkes som to ens eller to forskellige? Eller er det i det hele taget ufedt, at skulle købe to? Jeg er lidt i vildrede, men synes det kunne være så fint med små gennemsigtige pakker - måske med et visitkort i og et fint klistermærke på...! Hjælp!

Og som I kan se er vi ude i efterårs- og julefarver indtil videre :-) Og desværre er billederne ikke de bedste...



14 kommentarer:

  1. Hvor er de søde :)
    Først og fremmest skal du ikke pakke dem to og to sammen hvis du også har pris på ét stk!
    Så vil du jo være nødt til at stå og åbne dine egne små fine pakker ved bordet og det ser ikke godt ud.
    Min mening er, at du skal pakke dem to sammen og så i hver sin farve :)

    SvarSlet
  2. Merete - Tak :-) Prisen på en enkelt vil ikke komem med, hvis jeg pakker dem to og to :-) Nu siger du pakke dem to sammen i hver sin farve? Er det så to ens eller to forskellige i en pakke? Ja, undskyld - er vist ikke helt vågen :-)

    Kh. Mette

    SvarSlet
  3. Jeg ville pakke dem som to ens i en pose som du også fremviser! Mere med tanke på, hvis de skal bruges til rottehaler til en lille pige. Ikke at man kan have to forskellige elastikker til rottehaler. Men synes det er pænest hvis de er ens i farven. Bare min mening :o)

    SvarSlet
  4. Du kunne jo også lave en blanding, hvor nogle pakker består af ens par og andre pakker består af to forskellige. Det ville jo være en god løsning, for vi er jo ikke alle ens, kunne jo være der nogen der ville have en af hver og andre to ens:)

    SvarSlet
  5. Måske bare dårlig formulering fra min side.. ;o)
    Jeg mente pakkes to sammen og med to forskellige farver i hver pose.
    Men som stjernestøv nu skriver, så er det jo også smart med to ens til rottehaler, så nu ved jeg nok alligevel slet ikke, hvad jeg mener.
    Hjalp det...?
    Hehe.. :)

    SvarSlet
  6. Jeg syntes at Mia har fat i noget... nu ved jeg jo ikke, hvor mange du ligger inde med, men kunne du pakke nogen og så have nogen "under disken"? det har jeg haft til et marked, fordi jeg havde så mange ens... jeg syntes det så lidt vildt ud at have 4 ens til at stå... så jeg hev et par op fra lageret, når jeg solgte et par... ved du hvad jeg mener?

    SvarSlet
  7. Jeg vile også sige 2 ens i en pakke, netop så man kan bruge dem til rottehaler :-)

    SvarSlet
  8. På julemarkedet (i Odense) sidste år, solgte jeg mine hårnåle som par. De var kun sat på kort, så jeg sagde okay til dem der gerne ville nytte lidt rundt på dem.
    På forårsmarkedet solgte jeg dem så enkeltvis, men der var så nogle der syntes at det var lidt besværligt at de skulle lede efter to ens.
    Så nu har jeg lavet kort med enkelte og kort med sæt, så må alle da blive tilfredse ;-)
    Jeg vil foreslå at du laver lidt forskellige pakker, både med en og med par i.

    SvarSlet
  9. Ja, jeg synes også der skal være mulighed for bare at købe en enkelt ... det kunne godt friste en lille pige, der vil betale med sine egne lommepenge, og så er 50 kr måske lidt for meget:-)

    SvarSlet
  10. Jeg synes også du skal lave nogle med to i og nogle med et i. Du kan også lave en kurv hvor man selv må sammensætte :)

    SvarSlet
  11. De er bare super fine, rigtig flot håndværk - og en god julegave idé :)

    SvarSlet
  12. Jeg ville lave en 3-4 poser, der så lækre ud som "appetit-vækkere" på et lille fad, sammen med de andre i "løs vægt". Du kan jo have gjort ekstra poser klar, så de er lige til at putte sommerfugle i, hvis du skulle løbe tør.

    Jeg tror nemlig at det har en god psykologisk effekt, at man kan se, at der er rabat ved køb af flere. Så synes man, at man har fået mere for pengene - hvad man jo også har. Men ofte vælger folk jo så netop at købe 2, istedet for én.

    Samtidig vil lille Freja kunne nøjes med at købe sig en enkelt, for nogle af lommepengene ;-)

    K.H June

    SvarSlet
  13. Sødt fundt på kan godt lide dem elsker dem faktisk kan man købe nogen ved dig ??? Tænkt om vi skulle linke hinanden ??? Svare for det meste hvis man skriver på min blog da jeg besøger rigtig mange blog om dagen og derfor ikke lige altid ser svare på min besked... knus Lise

    SvarSlet
  14. Kære alle

    Tusind tak for jeres hjælp :-) Det betyder meget for mig med input, så nu vil jeg gå i tænkeboks og finde ud af hvordan de skal præsenteres :-) Der skulle gerne komme alverdens farver, så det bliver en farverig lilla sommerfugleudstilling :-)

    Kh. Mette

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...