onsdag den 9. november 2011

Smølfekreativ....?

Efterhånden har jeg set så mange smølfekreative ting, at jeg lige må dele noget af det med jer :-) Og en stor opfordring til at dele tilbage, hvis du også har været smølfekreativ?

Nicole har været smølfekreativ - og har sendt mig disse to billeder af hendes to skønne smølfebilleder. Og hvis du i øvrigt ikke kender Nicoles butik, så er det en glimrende lejlighed til at kigge forbi. Her er der virkelig tale om lækre produkter af genbrug og fantastiske og finurlige ideer. Sikkerhedsseletasker og slipsenederdele er bare et par stikord.

Men smølfebilleder kan man altså også bruge smølfestoffet til :-)



Og Tamra har været igang med smølfefigurpuderne og har fået syet disse to skønne puder - er de ikke skønne? Tamra har lavet mange andre fede smølfesager - blandt andet bukser og almindelige puder. Kig på hendes blog og se alle herlighederne.


Og Mia... hun har også syet en masse skønne smølfeting. Du kan blandt andet se hendes puder her.

Har du også været smølfekreativ? Med de mængder stof, der har forladt denne matrikkel, må der være fede ting derude? Hermed en opfrodring til at smide et link, hvis du har noget, du vil vise frem :-)

Hvis du også vil være smølfekreativ kan du kigge i smølfeshoppen og se, om der er noget, der kan friste :-)

7 kommentarer:

  1. Hej Mette.
    Herhjemme har vi gang i et større smølfeprojekt he he, det er ikke klar til
    bloggen endnu, men kommer på i næste uge.. Du er velkommen til at kigge forbi.

    Kh. Anette

    Ps. tak for den skønne Miffypude, Milas er helt solgt!

    SvarSlet
  2. Nårh ja.. glemte lige i farten mine tidligere smølfeting.

    Min flagranke: milasbandilas.blogspot.com/2011/08/en-smlf-en-traktor-og-en-masse-andet.html

    og selvfølgelig smølfebukserne:

    milasbandilas.blogspot.com/2011/09/dejligt-at-glde-andre.html
    milasbandilas.blogspot.com/2011/09/nar-milas-sover.html

    Beklager meget at jeg endnu ikke har sat mig ind i hvordan man laver de der -her- links, skal nok komme, håber du vil bære over med mig og mine lange grimme links :0)

    SvarSlet
  3. åhh ja, og jeg som var med til at starte din smølfe-stof-samling.. jeg har bla. lavet den her:
    http://www.amio.dk/produkt/38638/

    Hav en dejlig dag.

    SvarSlet
  4. Jeg har slet ikke noget smølfe stof :-( Men heller ingen børn der ville påskønne det, så jeg nyder bare jer andres smølfeligheder :-D

    SvarSlet
  5. Anette - Selv tak - godt at den kan bruges :-) Skal skam nok kigge forbi - dine smølfebukser er da for fede!!

    Fargevandring - Ja, de er smadder søde!

    Berit - Ja - det er jo din skyld det hele! :-)

    Danagonia - Dejligt at du kigger med :-)

    Kh. Mette

    SvarSlet
  6. Hej Mette
    Tak for omtalen, jeg har også syet bukselommer med smølfer og en masse af pixietuierne med mini smølferne:http://madebymiahansensblogshop.blogspot.com/p/pixi-etuier.html
    Tak for bogen og gavekortet til MC D:)

    KH Mia

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...