fredag den 25. november 2011

Når børnene er gået i seng...

.... så får de voksne varm kakao! Det gjorde vi i hvert fald i går aftes - med håndpisket flødeskum og hele baduljen, og festdrikken blev indtaget i vores nye keramik krus fra Rosendahls Moment serie. Smukke, tunge, lækker form - og så holder de fantastisk på varmen. Igen har jeg været heldig at få dem foræret - og vi er begge enige om at ønske os flere til jul og få skiftet det sammerend af mærkelige krus ud, der lige nu står i skabet.


7 kommentarer:

  1. uhhhh det ser hyggeligt ud - lige vejr til en go kop cacao

    SvarSlet
  2. Ihh hvor lækkert.. nu får jeg også helt lyst til at lave varm kakao med flødeskum i aften :D

    SvarSlet
  3. når børnene er kommet i seng her i huset får de voksne is-kakao... nam nam og atter nam - et glas kakao med en ordenligt klat vanilieis i.. ;-)

    SvarSlet
  4. Husk nu, at der skal andet til, når børnene er gået i seng, end varm kakao for at pleje forholdet, søde Mette! ;)

    SvarSlet
  5. Å det så godt ut! Hmmm... kanskje jeg skal gå å lage meg en kopp :0)

    Jeg feirer forresten 5 års bloggbursdag i dag du er herved invitert på feiring! ;0)

    Ha en god helg!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...