torsdag den 24. november 2011

To smukke hele sæt retrolækkerier

Jeg har været heldig at finde disse to hele sengesæt. Det er enormt smukt, lækre farver - og så er blandingen af gul, orange og pink da bare fantastisk? Pudebetrækkene er en smule lysere end dynebetrækket, men alt er i rigtig flot stand. Jeg overvejer at sælge det, men er ikke helt afklaret endnu - skal liiige kigge lidt mere på det :-) Men skriv gerne, hvis du er interesseret - det er sjældent at to hele betræk stadig findes sammen og i så fin stand.

Det har været lidt svært at fange farverne - og det, der på billedet er lilla er mere lyserødt/pink i virkeligheden :-) Men flot ikke?




9 kommentarer:

  1. Så fine de er!! Jeg kunne godt tenke meg de :)
    Klem

    SvarSlet
  2. Hej Mette, jeg er meget interesseret i et! Knus line

    SvarSlet
  3. Prøv lige at høre Helene fra Genbrugblirguld.. Det er hendes yndlingsfarver:)

    SvarSlet
  4. Virkelig lækkert! Skønne farver! Hvor finder du dog alle de skønne ting???

    SvarSlet
  5. jeg er også interesseret i et:) kan du evt maile hvis der er et ledig? ninalc@live.dk

    SvarSlet
  6. Kære alle

    Tak for jeres kommentarer. Jeg sælger det ene til 325 kr. for både dyne- og pudebetræk. Pudebetrækket er et stort tysk pudebetræk på min. 70 x 70 cm. Skriv en mail, hvis det har interesse på mettekirkeskovjensen@gmail.com

    Kh. Mette

    SvarSlet
  7. Det er super fine sæt, og ja det er sjældent at finde hele to sæt, jeg var også heldig denne uge at finde to hele dyner med det skønneste grønne print, dog uden pudebetræk, men stadig i så fin stand at jeg ikke helt ved om der skal klippes i dem.
    de vises frem på bloggen i dag, hvis du har lyst til at se.

    dejligt at du vil bevare hele sæt.

    Kh Sara

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...