fredag den 25. november 2011

De allersidste forberedelser!

I går aftes gjorde jeg de allersidste forberedelser til weekendens julemarked i Roskilde. Det bliver ikke bedre nu! Således fik jeg pakket mine sættekasser fint ind og lerophængene lige så. Der er en god stak sættekasser, men hvem, der bor i dem, ja - det må I komme til Roskilde og se :-)

Lerophængene er nu også som æbler og 3 forskellige størrelser hjerter. Dem er der knap så mange af, men mon ikke det går an.

Og markedet i Roskilde - det finder du lige her. Det er meget tæt på stationen, så kommer du med tog, er der ikke langt. Der er rigtig mange kreative bloggere på markedet, så kom og hils på os alle sammen :-) Jeg håber, at det bliver en rigtig god weekend.



6 kommentarer:

  1. Hvor ser det lækkert ud, Mette :-)

    Vi ses imorgen!

    SvarSlet
  2. Jeg håber også, at det bliver en god weekend:) Vi ses i morgen!

    SvarSlet
  3. Husk RIGELIGT med tøj. Jeg ved ikke om de starter en varmekanon op i morgen tidligt men her til eftermiddag var der bidende koldt.. :-/

    SvarSlet
  4. Jeg har lige været nede og stille op, og krilleren er da også rigtig begyndt i min mave.. Det erjo mit første marked!

    Glæder mig til vi ses :)

    Kh Julie

    SvarSlet
  5. Håber du får en god weekend og får solgt en masse ;-)

    SvarSlet
  6. Ser rigtigt godt ud. Håber du får solgt en masser. Jeg er også på marked i morgen, det er på Valdemar Slot, håber på et godt salg for os alle.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...