onsdag den 16. november 2011

Stofpusher?

Jeg må nok se det i øjnene - jeg er blevet en stofpusher! I hvert fald har der været søde piger på besøg i min lejlighed og rode i mine skatte - og slæbt afsted med noget af det. Og folk skriver, om de kan købe lapper af dit og dat - og jeg skærer gerne og sender. Så det tyder lidt på, at stofpusher er ved at være den rigtige betegnelse :-) Og det er da bare skønt, at mine skatte kan bruges af andre også. Så er der noget du mangler, så skriv gerne - så kan vi se, om jeg har det.

Her er lidt af det nyeste. Jeg er topforelsket i børnene. De er ret store, så jeg tænker, at de ville være skønne at lave sengetøj, store puder eller sengerende af? Derudover er der Barbapapa, noget Disney og et pudebetræk med Guldkongesmølfen.






9 kommentarer:

  1. Mette, hvad koster guldkongesmølfen?
    KH Mia

    SvarSlet
  2. ja du er min pusher når det kommer til smølfestof i hvert fald:) har du mere af de små smølfer? altså det stof hvor du både har motivet i de stort og småt?

    SvarSlet
  3. Du har altså også bare helt vildt meget fedt stof.

    SvarSlet
  4. Mia - Han er i den dyre ende - første og eneste gang jeg har set ham på pudebetræk. Det hvide er noget gulnet rundt om motivet, men motivet, som er på begge sider er virkelig flot. Betrækket koster 200 kr. Men ellers har jeg stakke af de almindelige smølfepudebetræk - fra 75 - 125 kr. alt efter stand.

    Carina - Det kan ikke udelukkes, at jeg har et stykke tilbage - men det er en anden facon - men samme mængde stof. Skriv en mail, hvis det er - så kan jeg sende billede.

    Danagonia - Tak :-) Det er skønt at være omgivet af alle de dejlige motiver og farver.

    Kh. Mette

    SvarSlet
  5. Ej, man bliver da helt forelsket i det grønne med Disney (jeg er måske generelt bare forfalden til Disney?!)... Uha, det kribler i fingrene, men må hellere holde lidt igen...:-)
    God aften!

    SvarSlet
  6. Uha jeg er vild med Barbapappa stoffet og den røde sættekasse med Mumi-troldene, kunne godt blive fristet :)

    SvarSlet
  7. Jeg har joket med, jeg har købt stoffer på nettet - gå ind på Kirkesjov og se hvilke....det gav mange sjove reaktioner, så ja, du er også en af mine "pushere"....og heldigvis - jeg kan nemlig ikke finde de sjove stoffer i Aalborg/Nørresundby området....o)

    SvarSlet
  8. He he.. hvis du har købt dit Disney på e-bay var det nok dig der snuppede det lige for næsen af mig:-)

    SvarSlet
  9. NostalgiBolig - Du siger bare til hvis kriblen bliver til kløe :-)

    Helle - Du siger også bare til, hvis fristelsen bliver for stor :-)

    Vibber - He he ... Ja, det lyder lidt skummelt!

    Berit - Det kunne det have været, men fik det med i en anden handel :-) Men sig til, hvis du skal have en bid.

    Kh. Mette

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...