onsdag den 2. november 2011

Fantastisk Graziela pakke!

Min samling er bleve udvidet betydeligt med denne fantastiske bunke originale Grazielastoffer! De er kommet i hus gennem en skøn byttehandel med Elin. Tusind tusind tak Elin - det er virkelig lækkerier!

Bagsiden af historien er, at en pakke magen til, er forsvundet hos PostDanmark! Det er næsten ikke til at bære at tænke på, at sådan en bunke skønheder ligger og roder rundt et eller andet sted uden ejer? Eller at den, der hapsede pakken måske bare har smidt det ud, da vedkommende fandt ud af, hvad indholdet var.... Suk. Men jeg vil glæde mig over min nye stak af farver og mønstre i kombinationer, som før ikke fandtes i min samling :-)



7 kommentarer:

  1. Fine stykker. Har ikke set det græsgrønne med kløvere før.

    SvarSlet
  2. Jeg tror jeg mangler et særligt graziela gen.. for jeg er ikke særlig inspireret af det når det ligger i stofbunken og jeg skal vælge stof...

    Min fine grazielakop derimod synes jeg er smuk :)

    SvarSlet
  3. Hold da op. Det er godt nok nogle fine og fede stoffer du har fået :))

    -karenbykaren

    SvarSlet
  4. Øv hvor er det typisk postDK. Men smukke stoffer du har fået dig...

    SvarSlet
  5. Hej, er det muligt at købe et stykke af det med de sorte hjerter? :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...