søndag den 6. november 2011

Det fineste håndværk!

Det er hvad dette er! Jeg er fuldstændig bjergtaget af Brittas fantastiske uroer håndskåret i pap og limet sammen del for del. Detaljerne er jo helt overdådige, og figurene så virkelighedstro, at man næsten ikke tror, at det er muligt, at lave det så fint? Ja, jeg ved ikke med jer - men jeg er fascineret. Måske fordi jeg slet ikke selv har forsøgt mig ud i papirklip af denne kaliber - men mest fordi man ikke er i tvivl om, at dette er noget af det fineste håndværk :-)

Der er selvfølgelig nogle af motiverne, som jeg er mere forelsket i end andre. Og det er ikke svært at gætte, at det er elefanterne, smølferne og mumitroldene, der står mit hjerte mest nær. Gå ind og se alle Brittas fantastiske ting her.

Lige nu kan du faktisk også være heldig at vinde en af de flotte elefanturoer ovre hos Natanja :-)




9 kommentarer:

  1. De er virkelig fine, jeg har både Smølfer og Mummier lap på lap mønstre liggende fra den gang min mor skar og klippede og solgte meget af sådan noget, det var den gang i slutningen af 80erne, de er gemt i blandt 15 ringbind,der er blandet figure, med disney og mange andre, jeg elsker at bladre dem igennem, men har desværre heller ikke særlig gode evner inden for det, men håber det kommer en dag ;) men synes det er vildt fascinerende at folk kan lave, sådan noget så livligt.

    SvarSlet
  2. Hej

    De er fine.
    Min søn får den med flunkerne i julegave.

    SvarSlet
  3. Åh, de er SÅ skønne!! Jeg må vist også hellere få min fine elefant uro op, som nu har ligget i over en måned herhjemme. Hun er super dygtig og det er virkelig flot håndværk!

    SvarSlet
  4. Ja hun er nemlig utrolig dygtig - og tag for din omtale :)

    SvarSlet
  5. De er så super finde. Min er den med smølferne som jeg har fået specielt bestilt (billede 3):) Hænger så flot i mit krearum:) Britta er virkelig dygtig:)

    SvarSlet
  6. Vi har en med Barbapapa. Jeg er også meget imponeret! Og så er de så afsindigt billige! :)

    SvarSlet
  7. Åh, jeg er såå glad i mumitrollene! Får se om ikke jeg må skaffe meg en sånn :)
    klem

    SvarSlet
  8. Så fine og sikke en tålmodighed, der skal til. Jeg har forsøgt mig engang for længe siden, men har ikke lige roen til så mange motiver - og da slet ikke til at sælge fra - stor respekt!

    SvarSlet
  9. Ja de er såå super fine..kæbte min første uro af hende for 3år siden.. med teletubbies :-s
    Men samlingen´e siden vokset til en med mummi og smølfer.. :-)
    Kh

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...