tirsdag den 22. november 2011

Jeg er stolt!

Ja - intet mindre end stolt :-) Det er en fantastisk følelse, men også kilde til en form for generthed, jeg ikke anede jeg besad. Ikke fordi jeg ikke er vant til at dele - men at dele med så mange, er alligevel noget helt andet.

Og hvad er årsagen så? Det er såmænd dette billede, som min søster netop har sendt til mig med en snapshot af en af siderne i det nye Boligliv. Det udkommer på torsdag, men som abonnent, får man altså fat i lækkerierne lidt før andre :-)

17 kommentarer:

  1. Det er tilladt at være over mega meget stolt :-)
    Og det er så fortjent - tak for masser af inspiration.

    Mange hilsner fra
    Dorte Bech

    SvarSlet
  2. Jeg kan godt forstå du er stolt, det er da for sejt, at du er med i BoligLiv.
    Jeg glæder mig til på torsdag, hvor jeg må forbi bladkiosken og købe Boligliv som jeg trofast køber hver måned. (Måske jeg også skulle abonnere på bladet.)
    Knus Mette

    SvarSlet
  3. Selvfølgelig er du stolt :-) Dejligt for dig!
    Kh. Mette

    SvarSlet
  4. Det er simpelthen også bare verdens sødeste bambi!

    Du kan roligt være stolt;o)

    SvarSlet
  5. Jamen den bambi er heller ikke til at stå for, så det er nemt at forstå de har snuppet den til at vise din fine blog frem

    SvarSlet
  6. Sådan Mette! Tillykke med omtalen, det er dig så vel undt :-)

    SvarSlet
  7. Og du har SÅ meget grund til at være stolt...godt gået og tillykke med omtalen:-)
    Kh. Malene

    SvarSlet
  8. uhhh hvor vildt altså! - kan godt forstå du er stolt og det har du også go grund til! tillykke mange gange!:-)

    SvarSlet
  9. Super sejt og velfortjent, du laver nogle rigtig skønne ting ;O)

    SvarSlet
  10. Er du sindssyg det er vildt!!! Jeg er SÅ imponeret! WOW WOW WOW!!! Tillykke.

    SvarSlet
  11. Tillykke Mette, men det er da velfortjent for du er en evig kilde til inspiration for os andre :)

    SvarSlet
  12. Må lige sige til lykke engang til!! Det bare super flot og helt fortjent med alle dine krea tiltag og hvordan du får tid til det ;-) Kh

    SvarSlet
  13. Hvor flot ! Tillykke Mette - men du er jo en sej en, så et billede i boligliv er fuldt fortjent. Kh Malene

    SvarSlet
  14. De har god smag på Boligliv! :D
    Tillykke!!!

    SvarSlet
  15. Fantastisk Mette:) du SKAL være stolt!
    Helt fortjent:)
    Hilsner Vicki

    SvarSlet
  16. Hvor det godt og helt sikkert fortjent.

    SvarSlet
  17. Stort tillykke!
    Du fortjener det, for du er super dygtig og laver de fineste ting:-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...