lørdag den 24. november 2012

Vind lækkert og unikt julepynt!

I dag er der 1 måned til jul! Og det skal vi da lige markere, ikke?

Derfor kan du vinde 4 stykker af Tamras fantastiske hjemmehæklede julepynt. Præmien består af 1 stk. juletræ, 1 stk. tinsoldat, 1 stk. kugle og 1 stk. tromme. En fin lille samling, som måske skal pynte på dit juletræ i år?

Jeg trækker en vinder allerede mandag aften - altså den 26. november 2012 kl. 21, så det kan nå frem i god tid inden nogen måske begynder at pynte op i næste weekend?

Alt du skal gøre for at være med er at lægge en kommentar :-) Og så kan julen da bare komme an!

167 kommentarer:

  1. Åh, hvor jeg gerne vil vinde - især den lille tromme er da helt fantastisk! Xxxxxx mine små tykke fingre Xxxxxx

    SvarSlet
  2. Det vil pynte så fint herhjemme...krydser alt hvad der krydses kan :-)

    SvarSlet
  3. Hun laver sådan nogle fine ting :)

    SvarSlet
  4. vil også gerne deltage :) hvor er de bare fine :)

    tjek gerne min give away :)

    SvarSlet
  5. Sikke noget fint julepynt - det ville bestemt pynte her hos mig;0)

    SvarSlet
  6. Hvor hyggelig start på julen! Jeg er med... :o)

    SvarSlet
  7. Smukt og sødt til juletræet eller på troldegrenen ... Håber at heldet er med mig :)

    SvarSlet
  8. Årh det er fint - elsker hjemmelavet pynt!

    SvarSlet
  9. Det er altid hyggeligt med hjemmelavet julepynt :)

    SvarSlet
  10. De ville helt bestemt pynte hos mig

    SvarSlet
  11. Gud, hvor er det fint! Håber på at heldet er med mig :)

    SvarSlet
  12. Nøj, her vil jeg gerne være med :-)

    SvarSlet
  13. Jaaaaa det vil vi gerne vinde!

    SvarSlet
  14. Jeg vil gerne have dem i tidlig fødselsdagsgave(har fødselsdag på tirsdag) :D

    SvarSlet
  15. Ååårh, sikke nogle fine, fine sager - især trommen er jeg faldet pladask for!!

    SvarSlet
  16. Hvor er det dog bare fint! Jeg ville ELSKE og blive meget glad for at blive den heldige vinder, så jeg krydser fingre :-)

    SvarSlet
  17. Det er bare noget fantastisk pynt. Jeg vil elske det.

    SvarSlet
  18. De vil pynte så fint på vores juletræ :-)

    KH Nanna, Stjernepus

    SvarSlet
  19. Skønt pynt - krydser fingre:-) håber I nyder hyttelivet:-) god lørdag - kh. Mette

    SvarSlet
  20. Hvor skønt med lidt anderledes julepynt :) Rigtig god weekend.

    Sandie
    Sandielarsen@stofanet.dk

    SvarSlet
  21. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  22. Lige noget for mig :-)
    gbang@ofir.dk

    SvarSlet
  23. Jamen jamen det er jo så skønt julepynt. Jeg er da klart med! randieped@hotmail.com

    SvarSlet
  24. Super flot julepynt - vil bestemt pyntet her hos mig, så krydser fingre for at jeg bliver den heldige :-)

    SvarSlet
  25. Sikke fine ting - dem vil jeg gerne vinde :-)
    Hilsen Trine
    enemaerke@stofanet.dk

    SvarSlet
  26. Hvor er det fint,
    Det må gerne pynte hos mig.:O)
    KH Mette

    SvarSlet
  27. De smukke ting måtte gerne skabe julestemning hos mig :) Kh Tine
    (tine-michael@pc.dk)

    SvarSlet
  28. Jeg vil også gerne være med!
    Måske har du også lyst til at kigge forbi min julegiveaway : )
    Hilsen Anna

    SvarSlet
  29. Det er fine sager.

    MVH
    hellemalene@live.dk

    SvarSlet
  30. Jeg prøver lykken, hvor det bare superfint :)

    SvarSlet
  31. Ej, hvor er det bare noget flot julepynt... jeg ville ønske det skulle hjem til mig... smil Lone

    SvarSlet
  32. Hvor er de fine,ville ønske at jeg kunne lave sådan noget.
    Mvh.Carina
    carina1817@gmail.com

    SvarSlet
  33. Sikke nogle fine ting, dem vil jeg da gerne vinde :-)

    SvarSlet
  34. Dem vil jeg da meget gerne vinde - super fine ting :)

    SvarSlet
  35. så fint :) vil meget gerne være med

    kig også gerne forbi mine tre give aways:
    http://krea-kaos.blogspot.dk/2012/11/jule-give-away.html
    http://bullermusen.blogspot.dk/2012/11/give-away-no-2-ogsa-for-drenge.html
    http://bullermusen.blogspot.dk/2012/11/bloggens-frste-give-away.html

    SvarSlet
  36. Pick me Pick me!!! Har lige opdaget dig på instagram. Fantastiske sager du gør dig i! Er vild med det :)

    SvarSlet
  37. Ja jeg lurede også på Tamras side den anden dag og faldt pladask for trommen. Kiggede alle shoppesider igennem på hendes blog uden held til at finde den at købe, så nu kan det være jeg kan være den heldige at vinde den og de andre fine sager!

    Smil fra Mia

    SvarSlet
  38. Fint julepynt. Jeg er med.

    Kh Mette

    SvarSlet
  39. Hvor er det fint, det vil vil elske at pynte træet med herhjemme. :)

    Kh Mette

    SvarSlet
  40. Krydser fingre :0) Kh Leila l.arge@live.dk

    SvarSlet
  41. hvem vil ikke gerne vinde dem

    SvarSlet
  42. Hvor er de fine! De vil hænge flot på mine julegrene :)

    SvarSlet
  43. Hvor er det fint! Jeg vil rigtig gerne være med :)

    SvarSlet
  44. Vil helt vildt gerne være med :-)

    SvarSlet
  45. Jamen jeg vil da vildt gerne være med

    SvarSlet
  46. De må gerne hænge på mit træ:-)

    SvarSlet
  47. De må gerne hænge på mit træ:-)

    SvarSlet
  48. Ej, de er da helt vildt fine. Dem ville pynte fint hjemme hos mig :0)
    Jeg krydser fingre, og ønsker god jul.
    Mvh Laila (aurlandlaila@hotmail.com)

    SvarSlet
  49. Ih, hvor er det fine ting.
    merete-d-h@hotmail.com

    SvarSlet
  50. Sikke lækkerier. Jeg er helt klart med;-)

    SvarSlet
  51. Dem vil jeg gerne finde:).

    Mvh
    Maibrittnollin@gmail.com

    SvarSlet
  52. Sikke fine ting. Jeg er helt klart med..

    SvarSlet
  53. Julestemningen her i London er flot men intet er som dansk jul :-) vil gerne vinde så stemningen kan sikred, kh

    SvarSlet
  54. Hvor hyggelig en give away!!
    Juletræerne er bare søde!!!
    Glædelig for-jul
    Kærligst fra Julie Maria

    SvarSlet
  55. Jeg vil bestemt også gerne være med i lod trækningen :-)

    SvarSlet
  56. meget fint alt sammen - især tromme og soldat!
    mariaskywalker@hotmail.com

    SvarSlet
  57. Nøj, hvor er de fine. Dem vil vi super gerne vinde :-D

    SvarSlet
  58. Deltager gerne. Annette-claus@ stofanet.dk

    SvarSlet
  59. De er super fine. Ved lige hvor de skal hænge hvis jeg bliver den heldige.

    SvarSlet
  60. Å, tenk om jeg kunne være den heldige til å vinne slik flott julepynt! ;)

    SvarSlet
  61. For en håndarbejdsukyndig som jeg er sådan en give away helt uimodståelig. Håber jeg vinder - du trækker på min dejlige datters fødselsdag, så det bringer nok held ;-)
    Knus

    SvarSlet
  62. Ih hvor hyggeligt! Kan li se hvor de skal pynte hos os :) håber jeg er heldig..
    Smil fra Pia

    SvarSlet
  63. Ihhh nogle skønne sager - dem vil jeg rigtig gerne pynte op med herhjemme:)

    SvarSlet
  64. For første gang skal vi pynte lidt op herhjemme, og med en 1-årig ville det være rart med pynt der ikke så let går i stykker. Så jeg krydser fingre for lækker julepynt til os ;)

    SvarSlet
  65. Jeg er bare SÅ klar til at vinde :)
    Kh Laura

    SvarSlet
  66. De er bare helt fantastiske, vil rigtig gerne deltage.

    SvarSlet
  67. Vil rigtig gerne deltage. Fine ting :)

    SvarSlet
  68. Nøj, sikke nogle fine ting! Jeg krydser alt, hvad jeg har (: (:

    /Trine
    oppepaaanden.blogspot.dk

    SvarSlet
  69. ej hvor er de fine!! jeg vil meget gerne deltage :) heno26@hotmail.com

    SvarSlet
  70. De må gerne komme hjem og pynte på mit juletræ.

    SvarSlet
  71. :) UUUUUH, de skal bare lande i min postkasse, tror slet ikke det bliver jul uden :p

    SvarSlet
  72. Åh de er så fine. De må gerne pynte her :)

    SvarSlet
  73. Åhh, de er da bare så fine! Dem vil jeg rigtig gerne vinde :)

    SvarSlet
  74. Det er så fint! :-)

    idapersson84@hotmail.com

    SvarSlet
  75. Ih det vil jeg da vildt gerne vinde. ;)

    SvarSlet
  76. Jeg vil også være med :-) Det er godt nok fint det julepynt :-)

    SvarSlet
  77. åh!!! såg dessa på instagram och blev "jag vill ha sjuk" så fina!

    SvarSlet
  78. Nøøøj, det er fint. Hun er dygtig hende Tamra :-) Det ville jeg elske at vinde.

    SvarSlet
  79. Hvor er det bare fint og yndigt! Jeg er helt solgt. Krydser arme og ben, fingre og tæer for at være den heldige...Kærlig hilsen Cecilie

    SvarSlet
  80. Jeg vil gerne vinde :O) Knus fra Rie,
    ps. Kan ikke forstå hvordan jeg skal udgive??

    SvarSlet
  81. Deltager vældig gerne;) Hilsen fra Sanne/ mail: sanap200003@yahoo.dk

    SvarSlet
  82. De er da bare alt for fine <3 Ville elske at de kunne pynte herhjemme..

    Dejligt med jul :)

    - Ea

    EaScheelNielsen@gmail.com

    SvarSlet
  83. Hvor er det fint! Jeg vil gerne være med i lodtrækningen:-)

    SvarSlet
  84. Sikke nogle fine juleting. Jeg er vild med juletræerne.
    Jeg deltager og håber jeg bliver den heldige :)

    Mvh Mette

    SvarSlet
  85. Super dato, vi ville elske at vinde på min datters 4 års fødselsdag, og vores skønne hvide juletræ :)

    Alt ere krydset :)

    SvarSlet
  86. Må juleheldet tilsmile mig... Jeg håber, jeg er heldig. Er især vild med den skønne tinsoldat.

    God aften.

    SvarSlet
  87. jeg vil meget gerne være med! Kig forbi mine giveaways

    SvarSlet
  88. Så skønne de er :o)
    Deltager gerne :o)

    SvarSlet
  89. De er så fine.....håber jeg er den heldige:O)

    Bedste hilsner

    mette olesen

    SvarSlet
  90. Nej hvor fint, det kunne godt kickstarte pyntningen her:-)

    SvarSlet
  91. Jeg er vil med de fine hæklede ting og er sikker på at de vil se godt ud på vores juletræ ;-)

    SvarSlet
  92. De er virkelig fine. Jeg deltager rigtig gerne

    SvarSlet
  93. så fine...de ville pynte så fint på min drengs værelse :)
    jeg er med :)

    SvarSlet
  94. Ja tak - jeg deltager meget gerne i lodtrækningen.

    Pia H. / Hvidovre

    SvarSlet
  95. Det vil jeg da meget gerne vinde! :)

    Christina, christinabonke@hotmail.com

    SvarSlet
  96. De er da så fine, de ville pynte her hos os :)

    SvarSlet
  97. Så kan jeg lige nå det :D

    frkvaegt@gmail.com

    SvarSlet
  98. Jeg har været forelsket i Tamras julepynt fra første øjekast. Det er så fint, og som den store jule-elsker jeg er og med min store forkærlighed for håndlavet ting ville det gøre mig så glad, hvis jeg blev den heldige ejer.

    Mvh. Sille Rebecca

    SvarSlet
  99. Skønne sager, jeg gerne vil vinde :)

    SvarSlet
  100. Det er simpelthen så fint - det vil jeg gerne vinde :)

    SvarSlet
  101. jeg tager også lige et lod med...

    SvarSlet
  102. De ville passe fint på vores juletræ, og så skal jeg ikke frygte at små pilfingre kan få fat på dem :-)

    Mvh. Lisbeth

    SvarSlet
  103. Hvor er de fine... Jeg er så meget med!

    SvarSlet
  104. Deltager meget gerne - så fint julepynt, som ville yngre fint hos mig

    SvarSlet
  105. nej hvor fine.... har måtte de hellere end gerne hænge :-)

    SvarSlet
  106. Hvor er det fint. Jeg vil gerne være med :-)

    SvarSlet
  107. Jeg kan da lige nå at være med i denne skønne Give-Away! Ej hvor gad jeg godt pynte til jul med de fantastiske hæklerier!
    jeanette_vorre@hotmail.com

    SvarSlet
  108. Wow det er SÅ fint, jeg vil meget gerne være med!

    SvarSlet
  109. Et lod til mig, tak! :) De er så fine!

    SvarSlet
  110. Dem vil jeg gerne vinde! :o) Et lod til mig :o)

    marie_sidelmann@hotmail.com

    SvarSlet
  111. Hihi jeg kan nå at være med på 1 lod :)

    SvarSlet
  112. Åhh jeg kan vist lige nå at deltage med 1 lod:-)

    SvarSlet
  113. Ja tak! Vil meget gerne eje sådan nogle fine hæklerier :-)

    SvarSlet
  114. Dem ville jeg da elske at vinde..:)
    Kh Anne

    SvarSlet
  115. Skynder mig at hoppe med - jeg ved lige hvor de skal hænge og jeg kan ikke hækle ;)

    SvarSlet
  116. Jeg skynder mig også at smide et lod i puljen. Så fine hæklede ting!

    SvarSlet
  117. Uh! det vil jeg gerne være med til:)

    SvarSlet
  118. Hvor er de fine. Vil pynte fint hos os...

    SvarSlet
  119. Ej, hvor er det bare flot.
    Det kunne jeg godt tænke mig.

    SvarSlet
  120. Det ku' være så fedt :) -Er selv gået igang med at hækle kræmmerhuse. De første 2 er ikke helt på fine, men jeg fortsætter, og de bliver pænere og pænere pr gang :)

    SvarSlet
  121. Så utrolig fin julepynt! Jeg krysser fingrene (-:

    SvarSlet
  122. Jeg kunne ikke deltage fra min telefon, og nu var jeg da lige ved at glemme det...Jeg vil vildt gerne vinde Tamras fine pynt, selvom jeg også har lagt en bestilling.
    Tak for sidst.
    KH Mia

    SvarSlet
  123. UUUh, jeg vil da så gerne vinde - det er så fint :)
    Forresten bruger jeg din nøglering hver eneste dag til min bilnøgle :)

    SvarSlet
  124. SÅ fint så fint - det vil jeg gerne vinde :)

    SvarSlet
  125. Så flot vil passe godt her.
    Knus Kirsten
    khcsoroe@gmail.com

    SvarSlet
  126. Tag mig, tag mig! Jeg vil så gerne have lidt farve til min ellers meget "farveløse" julepynt;-)

    SvarSlet
  127. det er så fint - evajj.au@gmail.com

    SvarSlet
  128. hvor er de fine - krydser fingre for jeg vinder :)

    SvarSlet
  129. Fin give away den vil jeg gerne vinde

    SvarSlet
  130. Det kan jeg heldigvis lige nå at være med i!!! Jubii... Krydser alt hvad jeg kan!!! Super fine sager!

    SvarSlet
  131. kan lige nå at være med her hvor der er så skønne sager.
    thineiversen@webspeed.dk

    SvarSlet
  132. Jeg vll gerne vinde det fine julepynt ;-)

    SvarSlet
  133. Jeg kan lige nå at være med :)

    lykkelighverdag@gmail.com

    SvarSlet
  134. Ja, de er godt nok fine. Jeg synes at hæklet pynt er så fint..

    SvarSlet
  135. Jeg kan da også lige nå at være med! :)

    SvarSlet
  136. NU NÅR JEG DET VEL LIGE AKKURAT ;) Rigtig fint med hjemmelavet giv bort, - fornemt :)

    SvarSlet
  137. må hellere skynde mig lige at være med, det er virkelig noget fint pynt

    SvarSlet
  138. Hvor er de fine og de ville passe perfekt ind hos mig;)

    SvarSlet
  139. Swushhhh, her når jeg lige at være med.
    Skønne anderledes julehæklerier.

    Glædelig mandag.
    Kirsten

    SvarSlet
  140. Ih hvor fint - de vil passe helt perfekt på mit lille juletræ.

    SvarSlet
  141. Ih hvor fint - de vil passe helt perfekt på mit lille juletræ.

    SvarSlet
  142. Ih hvor fint - de vil passe helt perfekt på mit lille juletræ.

    SvarSlet
  143. uhh det kan jeg jo lige nå. Hvor er det bare nogle lækre hæklerier. Krydser fingre for at de skal hjem at hænge i mit hjem. Mvh Maria (Maria@retro-vintage.dk)

    SvarSlet
  144. Kan liiige nå det:-) Er vild med Tamras pynt

    SvarSlet
  145. Dem vil jeg da gerne vinde. Hygger mig ofte med din blog, det giver et hjemligt pust! Mange hilsner fra Kirsten Cina i Schweiz.

    SvarSlet
  146. Så fine sager til at byde julen velkommen med!! Og de er mere end velkomne hos mig :-)

    Hilsen Majbritt (majbritt@lolabi.dk)

    SvarSlet
  147. Jeg kan lige nå at være med:)

    Maj-Britt/mm@theashaab.dk

    SvarSlet
  148. uhhh, hvor dejligt at vi snart skal til at tage hul på julen....
    Jeg vil gerne lige nå at være med....

    SvarSlet
  149. Prøver lige at se om jeg ka' nå at være med....de er så fine !

    SvarSlet
  150. Uh jeg kan lige nå at være med i kampen om det smukke julepymt!

    www.linesforunderligeverden.blogspot.com

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...