mandag den 5. november 2012

Avesjovs vinterkollektion!

I fik et glimt af dem i weekenden - men her et lidt større overblik over de sammensætninger vi har syslet med til Avesjovs vinterbukser denne gang :-) De er lavet til DesignKartellet, men kan selvfølgelig bestilles her også. Og man skal ikke lade sig begrænse af disse sammensætninger, for som I ved, kan man få Avesjovbukser stort set, som man vil have dem :-)

Ud over disse er der to modeller mere, som jeg har vist frem tidligere. En brun med brune elefanter og en lilla med lilla elefanter :-)

Som I kan se, har vi denne gang også vovet os ud i en super lækker denim, som er sat sammen med hhv. blå elefanter og lyserøde katte. De resterende modeller er af lækker babyfløjl, og alle bukser er med bomuldsfoer. Nederst et billede, hvor bukserne i sin helhed kan ses. Det er den velkendte Avesjov ballonbuks med super god pasform om rumpen, som bare er så sød til ungerne.

Prisen er som den plejer at være - 249 kr. for størrelser til og med str. 98, og 299 kr. for str. 104 - 146.

Vi håber, at I kan lide dem? Min favorit er den første - turkise med et fantastisk stykke retrostof med får. Stoffet er helt fra New Zealand og er byttet med Mirjam!






6 kommentarer:

  1. Hej Mette.
    I er bare så produktive, skønt! Det er nogle fine bukser, kan godt li dem med Mumi.
    Kh.
    Karen

    SvarSlet
  2. Jeg synes de er skønne - Men jeg tror også mine favoritter er de øverste :0)

    SvarSlet
  3. WOW, Mette og Tamra! De er smadder flotte!!

    Knus Marthe

    SvarSlet
  4. Wow hvor er de fine!!
    Respekt :)
    Kh. T

    SvarSlet
  5. Jeg synes dem men mumi er de kæreste. Det lige før man selv ønsker sig sådanne ;-) Christina

    SvarSlet
  6. Jeg synes dem men mumi er de kæreste. Det lige før man selv ønsker sig sådanne ;-) Christina

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...