torsdag den 15. november 2012

Kan man få for mange lysestager?

Det vil nogen nok mene, men jeg er lidt i tvivl :-) Især med den mørke tid, der komemer snigende og julehyggen ikke mindst - ja, så er der da virkelig brug for lysestager, ikke? :-) (Kan I høre det? - jeg øver mig i argumenter...).

Mit sidste nye køb er gjort hos Lone. Hendes dygtige håndværker kan altså noget med sine hænder, og jeg kan næsten ikke vente med at modtage de to stager :-) Jeg har valgt egetræ - men i to farver eg. Meget smukt!

Som du kan se på billedet, laves de også i ask og ensartet eg. Hvis du ikke kender Lones blog, så hop endelig en tur derover - den er bestemt et besøg værd!


7 kommentarer:

  1. ja det kan man godt hehe få for mange, men det frister jo når man finder nogle man synes er flotte :) de er bare skønne de der .

    SvarSlet
  2. Uhh, du så vist ikke Aftenshowet i går?! De havde en forsker inde i studiet medbringende en partikeltæller og den først måling lå ganske pænt men efter de havde tændt en masse stearinglys i studiet og ventet en halv times tid, lå tallet mange mange gange højere. Luftforureningen i rummet var faktisk en del gange højere end på H. C. Andersens Boulevard i myldretiden :-/
    Han mindede om, at man skal huske at lufte ud undervejs, når man har lys tændt i huset.

    Nå, det var bare lige lidt Kloge-Åge-snak fra mig. De er ret flotte de lysestager og jeg skal skynde mig at sige, at jeg også elsker at tænde lys (forurening eller ej!) :-)

    SvarSlet
  3. Nej, det kan man ikke..;) elsker levende lys og gerne i store mængder. Dejlig blog du har med en masse gode ideer og inspiration:) kig forbi min blog hvis du har lyst, starter en give away op her i løbet af næste uge. Glædelig tidlig jul, kh. Anya:)

    SvarSlet
  4. Uh du er heldig - jeg har også mine stager meget meget kær!

    SvarSlet
  5. Hej Mette, tak for de fine ord! Håber du bliver glad for dem:-)

    SvarSlet
  6. Nej det kan man ikke hvis du spørger mig men spørger du min bedre halvdel vil svaret nok være "ja og det har vi allerede nu" men det er nogen fine stager du har erhvervet dig

    SvarSlet
  7. Jeg er vild med dem:-). Så smukke, børnene er i gang med dem i sløjd på skolen:-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...