mandag den 19. november 2012

Kubus! (Sponseret indlæg)

Jeg tror, at kærligheden til de lækre Kubus-stager designet af Mogens Lassen tilbage i 1960'erne er udbredt? Den har i hvert fald også taget bo i mig, og jeg har et stykke tid ønsket mig den lille version - Kubus 1. Jeg har set den til fire lys mange steder, men den lille her til et enkelt lys er på en eller anden måde mere mig.

I dag er det By Lassen, der formidler Mogens Lassens designs - og nyudvikler baseret på gamle tegninger. Det er smukke sager, og nu er jeg den heldige ejer af hele to styk!

De har fået plads på min lille skrivepult/kommode - i godt selskab med Erik Kirkegaard stolen, lampen fra Tiger, Cathrineholms Lotus skål og en masse billeder, der venter på at komme op på væggen :-) Endnu en hyggelig krog i vores nye hjem.









4 kommentarer:

  1. De er da ret fine, bare til en. Dem har jeg ikke set før.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Pernille

      Ja, ikke? Faktisk ret anderledes i udtrykket end den større, men som sagt synes jeg jo også, at disse er fine :-)

      Kh. Mette

      Slet
  2. De er rigtig fine. De billeder du har bagved, er bare helt fantastisk flotte. Virkelig smukke!
    Er i fuld gang med at lave en bytte pakke til dig:)
    mvh
    Mai-Britt

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Mai-Britt. Og billederne - ja, dem er eg også rigtig glad for :-) Det har taget tid at finde dem, men pludselig var de der. Begge er antikvariske og sider fra gamle bøger.

      Lyder dælme godt med en byttepakke :-) Jeg er også igang med dit!

      Kh. Mette

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...