mandag den 26. november 2012

Den heldige vinder af julepynten...

Det har været helt fantastisk at opleve jeres begejstring for den skønne julepynt. Der er bare noget særligt over hjemmelavede sager, ikke?
Julepynten er en del af Tamras og mit Avesjov-koncept, og derfor sælges pynten i DesignKartellet, og der vil også være en del med på weekendens julemarked i Roskilde, hvor jeg håber at møde mange af jer på lørdag, hvor jeg har tjansen i DesignKartellets lækre bod. Det er et super lækkert marked, så jeg kan kun anbefale, at I smutter forbi :-) Der er mange andre bloggere, der har bod, så det er også en rigtig god mulighed for at møde en masse af os bag skærmene.

Julepynten kan også bestilles på mailen - mettekirkeskovjensen@gmail.com. Prisen er 45 kr. pr. stk og 3 stk. for 120 kr. Så har du forelsket dig, er der muligheder, også selvom det ikke er det dig lykken har tilsmilet denne gang.

Men tilbage til vinderen, som ved hjælp af random.org blev udtrukket blandt alle jeres herlige lodder.

Vinderen er hende her - send mig en mail med din adresse - så kommer der lækre julegodter retur til dig!

1 kommentar:

  1. He he :-) Dejligt med noget enthusiasme :-) Biksen ligger i Brønshøj (Frederikssundsvej 163), markedet er i Roskilde - men hvis begge dele er umuligt er vi jo ikke længere væk end en bestilling på mail! Vi vil gøre alt for at stoppe din gråd!

    Kh. Mette

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...