tirsdag den 20. november 2012

Striber i mørket!

Det er ikke lutter indretning det hele, selv om det fylder meget :-) Der er skam også gang i mit nye krearum, men det meste handler om at rive og sælge stof og opfylde alle de mange ønsker mine søde læsere har på den front - og det er måske ikke lige spændende at vise små stofbunker frem hele tiden. Og resten af tiden går med at lave sættekasser til det kommende julemarked i Roskilde.

MEN - denne opgave var lidt anderledes og sjov, så den får I et par billeder af.

Jeg blev spurgt om, jeg kunne fikse lidt retrostof til julesokker til tre søde børn. 2 piger og en dreng. Striberne skal blive til skaftet på en gavesok her til jul, og pigernes skulle være i røde og lilla farver, mens den til drengen skulle være i brune og blå nuancer.

Her er mit bud på 30 striber - 10 til hver sok! Og billederne er taget en sen aftentime :-)

Jeg fik helt lyst til selv at sy en julesok!!



13 kommentarer:

  1. Super lækre sammensætninger. De bliver da absolut et hit.

    SvarSlet
  2. Hvor ser det lækkert ud! Du har vel ikke et lille stykke af det med fuglene til salg vel??

    SvarSlet
    Svar
    1. Hejsa

      Jo, det har jeg! Send en mail - mettekirkeskovjensen@gmail.com - så finder vi ud af det.

      Kh. Mette

      Slet
  3. De bliver da fine, hvordan mon resten skal se ud?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Astrid

      Ja, se det ved jeg godt, men resten af stoffet har hun selv :-) Jeg må få hende til at sende et billede, når de er færdige :-)

      Kh. Mette

      Slet
  4. Lækkert og meget smukt stof!

    SvarSlet
  5. De sokker gad jeg godt se færdig:-) du har vel ikke noget af det lilla med de.hvide blomster m gul i midten til salg? Det med 5 blomsterblade pr blomst..

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Ellen Kathrine

      Jo, mon ikke jeg har? Skal vi snart mødes i gården?

      Kh. Mette

      Slet
  6. Det skal nok blive godt,
    Jeg er vild med anderledes julesokker.
    Glæder mig til at se det færdige resultat.
    KH Mette

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Mette

      Ja, jeg må som sagt se, om ikke jeg kan få hende til at sende et billede af det færdige resultat.

      Kh. Mette

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...