mandag den 26. november 2012

Endnu et nyt hus!

Jeg vælter mig i nye huse for tiden. Først vores nye hjem af mursten, så to i keramik til fyrfadslys og igår blev der shoppet et strikket et af slagsen i svenske Lagerhaus :-) Jeg er fuldstændig vild med den strikkede pude med form som et hus. Både farve, facon og lækkerhedsfaktoren i strikken! Den skal bo i min sofa sammen med min anden pude med huse, som også er fra Lagerhaus.

Egentlig har jeg et gult vattæppe liggende i sofaen, men den lille Karen-spirrevip laver scener, hvis hun ikke må sove med det! Hmm....

Deler du min begejstring? Eller er strikkede puder ikke lige dig?



13 kommentarer:

  1. Huh, hvor er det en lækker pude! Jeg er da helt forelsket. Er den strikket både for og bag? (Jeg påtænker at forsøge at lave en selv):)

    SvarSlet
  2. Den pude er da det fineste jeg har set længe - så jeg deler bestemt din begejstring!

    SvarSlet
  3. Jeg er helt vild med huspuder - har set et par stykker på Pinterest, og overvejer kraftigt at prøve at strikke én selv. En sjov måde at bruge rester på, samt at man kan sætte sit eget præg på det lille hus.

    SvarSlet
  4. Den er så fin og lækker og pyntelige, meeeen som sofapude ville den ikke holde længe hos mig. Den ville blive noget filtet efter gentagne 'morfædre' :lol:

    SvarSlet
  5. Hvor er den fed!! Jeg er helt vild med den og efter inspiration fra dig overvejer jeg lidt selv at gå igang med at hækle en lignende, da jeg ikke kan strikke..

    SvarSlet
  6. Den er fin. Jeg kunne ikke få dem til at sende den anden pude dengang jeg spurgte hvor den var fra :(

    SvarSlet
  7. Hvor er den flot, og en sjov ny måde at få strik ind i sofaen på. På den måde behøver man ikke en hel plaid.

    SvarSlet
  8. Den er mega flot, er også vild med huse i alle afskygninger.

    SvarSlet
  9. Den er da noget af det lækreste, som jeg længe har set! ;)

    SvarSlet
  10. Den måtte godt bo her hjemme, måske man skulle forsøge at lave en:)

    SvarSlet
  11. Den er da vildt fin! Ville passe perfekt herhjemme!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...