søndag den 4. november 2012

De 3 heldige vindere - og trøstepræmier til alle!

Så skal spændingen udløses! Jeg har virkelig glædet mig til at finde tre heldige vindere af lækre gavekort til FIKST.DK. Og nu er tiden kommet :-) Jeg har forberedt alle lodder, så jeg kunne få trukket hurtigt lod - og det er nu gjort.



Tusind tak til alle, der har været med - og ikke mindst til Rikke, for at udlodde præmierne til hendes skønne webshop!

Random.org har hjulpet mig med at finde vinderne. Er du blandt de heldige, skal du sende mig en mail - mettekirkeskovjensen@gmail.com - og så får du dit gavekort tilsendt på mail med det samme.

Og til alle jer, der desværre ikke har vundet, der er der en lille trøstepræmie :-) Rikke har nemlig lavet en rabatkode, der gælder indtil kl. 8 i morgen tidlig - ved brug af den, får du 15 % rabat på dit køb. Så er der en julekalender, adventsgave, pakkekalendergave eller julegave, der skal købes - så er der altså mulighed for at spare lidt lige nu. Rabatkoden er Ekstrabonus. Frister det - så hop ind på FIKST.DK og shop!

Og så til vinderne:

1. præmien - et gavekort på 400 kr. - går til Agnethe
2. præmien - et gavekort på 300 kr. - går til Polkapigen
3. præmien - et gavekort på 200 kr. - går til Maria

Endnu en gang tak til jer alle sammen - skønt med alle de deltagere :-)

1 kommentar:

  1. Skøn ting at stå op til på sådan en kedelig mandag morgen. God dag!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...