mandag den 19. november 2012

Flowerpot!

Så kom den op! Min Flowerpot købt på DBA.DK, og som I her gættede lidt om hvor skulle hænge, og hvilken farve den havde :-) De fleste var vist enige om turkis, men placeringen blev over mit lille stilleleben, som I efterhånden har set nogle gange. I samme omgang kom plakaten op at hænge, så nu er den lille krog vist færdig...? Hvis man nogensinde bliver færdig med sådan nogle små kroge :-)

Det er altså en fantastisk lampe. Først og fremmest er jeg bare vild med udseendet og farven, men derudover giver den også et super hyggeligt lys.

Og selvfølgelig kom den først op efter mørkets frembrud, så billederne er ringe, men mon ikke I kan få en fornemmelse? Og hov - for den vakse er der også et kig til anlægget på det sidste billede.... :-)



8 kommentarer:

  1. Den er så fin, jeg er helt vilde med dem, og ønsker mig en (eller flere)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Pernille

      Ja, jeg bliver også lidt i tvivl om man kan få for mange Flowerpots? :-)

      Kh. Mette

      Slet
  2. Sikke en fin lille krog. De Flower Pot er bare så flotte og tidsløse. Jeg har lige bestilt to orange til mit nye køkken. Desværre ikke de gamle originale, jeg har ledt med lys og lygte, men de nye. Nu kunne jeg ikke vente på lys længere.

    Kh Mette

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Mette

      Denne er heller ikke ny, men jeg ville gerne have den turkise, og den blev ikke lavet dengang :-) Det bliver helt sikkert flot med dine to orange!

      Kh. Mette

      Slet
  3. De er altså bare så fine de lamper - ønsker mig da også en kan jeg se på det hele :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Maria

      Ja, den lampe kan man hurtigt blive forelsket i, ikke? Den må på ønskesedlen!

      Kh. Mette

      Slet
  4. Elkser også den lampe... og det ser skønt ud.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Sara - og ja, den er altså bare lækker!

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...