lørdag den 10. november 2012

Maaaange år på bagen...

Jeg pusler med en billedvæg! Og jeg er i den forbindelse i gang med at finde forskellige motiver og faldt over disse bogsider på Etsy. Det var ikke som sådan en idé om botanik, men mere en forelskelse i de lækre farver. At bøgerne, de er revet ud af, viser sig at være fra 1836 for sommerfuglenes vedkommende, ja, det er ret vildt at tænke på?

Nu skal jeg bare tage stilling til, om det skal være vejsidens, kystens eller engens blomster, der skal være en del af billedvæggen?








4 kommentarer:

  1. Er personligt mest til vejsiden. Sikkert fordi jeg har plukket utallige buketter i grøftekanten som barn :-)

    SvarSlet
  2. Hei til deg som har denne fine bloggen! Det er en glede å lese og kikke på bildene dine. Du har mange gode og inspirerende ideer. Det var "sjov" å lese innlegget ditt, for jeg har selv hengt opp tre utrevne sider fra en botanisk bok i dag. Vanskelig, men spennede. Ha ein fin dag!

    SvarSlet
  3. Jeg hælder helt klart til kysten, med den skønne baggrundsfarve.

    SvarSlet
  4. Hold da op hvor er de fine :0) Måske skulle jeg snige mig et smut forbi etsy og se om jeg kunne være lige så heldig..
    God weekend

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...