fredag den 16. november 2012

Blogdesign - Hjælp!

I er så mange kreative sjæle derude - og en del af jer har tilmed forstand på grafik og blogdesign, hvilket jeg misunder meget :-) Derfor spørger jeg jer om hjælp, da jeg har lyst til, at der skal ske noget nyt sådan rent visuelt her på bloggen.

Hvem kan gøre det? Hvem har lyst? Send mig gerne både anbefalinger på folk, I selv har brugt, eller hvis du er en af dem, så send mig en mail? Min email er mettekirkeskovjensen@gmail.com. Kommentarfeltet er åbent for gode ideer!

På forhånd tak for hjælpen :-)

5 kommentarer:

  1. Jeg fik rigtig fin hjælp for meget små penge, for ca ½ år siden, det mærkelige er, at jeg ved hun hedder Sirienna og er fra Kalundborgegnen og pludselig kan jeg ikke finde hendes blog nogen steder, hun er forsvundet fra min blogliste,meget mystisk, men måske kan du selv finde hende eller en anden kan. du kan se resultatet her:
    http://fantast-fabrikken.blogspot.dk/
    Eva

    SvarSlet
    Svar
    1. Hun hedder Mette og har bloggen Sirianna http://mette-sirianna.blogspot.dk/?m=1 og laver nogle rigtig fine ting :-)

      Slet
  2. Ellers hjælper jeg dig også hjertens gerne Mette.
    Du er velkommen til at sende en mail, med dine ideer så finder vi ud af noget :)

    SvarSlet
  3. Hvis ikke det var fordi, at julen er så presset for ig, hjalp jeg også gerne. Hvis det derimod først er efter nytår, er jeg klar igen :-)

    SvarSlet
  4. Det er mig med bloggen Sirianna! Tak for de fine anbefalinger Eva og Tina. Men jeg laver ikke blogdesign for tiden, jeg ville henvise dig til by.bak, som også er super dygtig. Hun har skrevet til dig kan jeg se :D

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...