søndag den 18. november 2012

Lys på sofabordet - miniudsnit af stuen!

De søde lyshuse fra Netto er også landet herhjemme :-) Tamra har været så sød at købe et par stykker til mig, da de ikke var til at drive op i de lokale nettoer her omkring. Jeg synes, at de giver et super fint lys, og samtidig skaber de en smule julestemning, uden at det er lutter nisser og gran det hele :-)

Og som I kan se, ja, så har vi skam sofa og sofabord på plads i stuen. Der er bare intet på væggene endnu, intet fjernsyn - men højtalere og anlæg er der masser af!! Det må jeg snart vise jer, så I kan se, hvordan det er at være gift med en Hi-Fi nørd :-)


12 kommentarer:

  1. Hej Mette. Det ser rigtig hyggeligt ud. Husene har jeg også hjemme på reolen og en Hi Fi nørd har jeg skam også...Ü
    Rigtig god aften.
    Kh Anja.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Anja

      Ja, de er bare hyggelige - og ja, vores mænd skal jo også have lov at være her :-)

      Kh. Mette

      Slet
  2. Hvor hyggeligt- det ser skønt og hyggeligt ud:)
    Kh Rikke
    www.bareschoen.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Rikke - Og jeg sidder faktisk rigtig og nyder det hyggelige lys :-)

      Kh. Mette

      Slet
  3. Rigtig søndagshygge som lyser op på en mørk dag :-) Ser godt ud :-) kh

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Sanne

      Det er nemlig lige det! Når lyset ikke er der mere, må vi selv skabe det :-)

      Kh. Mette

      Slet
  4. Hvor ser det fint ud, også puden med husene;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej

      Tak! Og puden er en af mine favoritter - den er fra svenske Lagerhaus.

      Kh. Mette

      Slet
  5. Hvor er de fine og god idé at sætte dem på et hvidt fad. ;O)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Helle

      Ja, der er søde på bakken. Ja, for faktisk er det en gammel plastikbakke - og lyset snyder rigtig meget, for den er faktisk rigtig retrogul :-)

      Kh. Mette

      Slet
  6. He he... jeg har også både husene og Hi Fi nørden! Min nørd er netop nu ved at sætte sine nye højtalere op. Jeg har dog sat ham i arbejde hele dagen, med boremaskine, hylder og billeder. Så er det vel okay at han pusler lidt med hans egne interesser nu....

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Mette Kathrine

      Kan kun sige he he he.... Det lyder meget genkendeligt! I går aftes var min mand også helt væk i noget med kabler og lys :-)

      Kh. Mette

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...