torsdag den 15. december 2011

Tørklæde - færdigt!

Så fik jeg endelig taget mig sammen til at hæfte ender og sy et par knapper i det seneste hækleprojekt. Jeg har skrevet om det her, hvor du også kan se, hvilken opskrift jeg har taget udgangpunkt i og hvilket garn, jeg har brugt. Jeg har dog valgt ikke at sy det sammen, men blot viklet det to gange om halsen og lukket med et par pink knapper :-) Lidt fest må der gerne være, ikke? Jeg har endvidere slået 161 masker op istedet for de angivne 131 i opskriften.

Nu kan vinteren bare komme an! - hvad synes I?




8 kommentarer:

  1. Sikke et lækkert tørklæde!! :)

    SvarSlet
  2. Det ser rigtigt lækkert ud :o)
    Hvordan med knapperne - er der lavet specielle huller, eller passer det bare med de huller der er i hæklingen?

    SvarSlet
  3. Fedt Mette. Du ser brandgodt ud!!

    SvarSlet
  4. Det kan jeg VIRKELIG godt lide. Rigtig smukt arbejde Mette!

    SvarSlet
  5. Nej hvor er det flot og sikke fine knapper :-) Øv hvor er det surt at jeg ikke kan hækle :-(

    SvarSlet
  6. Flot, flot. Jeg kan virkelig godt li knapperne.

    SvarSlet
  7. Rigtig fint tørklæde Mette, måske man skulle prøve sig med det:-)

    SvarSlet
  8. Det er så smukt Mette, jeg blev smask-forelsket da jeg så det... Så nu har jeg lavet mit eget :o)
    http://pia-piaogperdk.blogspot.com/2012/01/her-sker-en-smule.html?m=1

    1000 tak for fed fed inspiration :o)

    Pia

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...