torsdag den 29. december 2011

Også Harry Hole fan?

Under træet lå den sidste nye i serien om Harry Hole. Indrømmet! Jeg er mega fan! Jeg synes, det er de bedste krimier, verden har set længe, og nu har jeg endelig fået fingre i "Genfærd". Folk hader at give mig bøger i gaver, for jeg æder dem i løbet af få dage. Og denne er ingen undtagelse - de bliver bare bedre og bedre. Men selv om de er læst, holder jeg meget af bøgerne alligevel. Jeg elsker at have dem stående og låner dem flittigt ud.

Hvis du går i gang med serien, så gør mig den tjeneste at tage dem fra en ende af. At lære Harry at kende er en stor del af historien. Er du mon også Harry-fan?

6 kommentarer:

  1. jeg læser også meget ,men jeg kender ikke Harry Hole.

    jeg læser mest historiske romaner og gyser og sicenfiktion romaner.

    SvarSlet
  2. Jeps, jeg er megafan og har dem alle. Og du har helt ret, man skal unde sig selv at læse dem i rækkefølge. Harry Hole er en finurlig og spændende person og Jo Nesbø han kan bare udtænke nogle plots, der siger spar to :)

    SvarSlet
  3. Oh yes! Jeg er også HH fan:) Og når jeg nu bliver færdig med det studie i løbet af 2012, så skal der læses masser af HH igen!!!

    SvarSlet
  4. Åååååh ja!!!!! Jeg er også Harry fan... Og jeg MANGLER den der... Måsk jeg lige skulle nå at købe den med hjem i morgen....

    SvarSlet
  5. Hehe yep jeg er også kørt med på den bølge, dog er jeg ikke voldsomt vild læse bøger som sådan (måske fordi jeg har brugt 5 år på at læse faglitteratur???), jeg hører hellere lydbøger og havde faktisk lånt den første i "Harry-serien" på biblioteket - da den så gik i hak sådan cirka midt i bogen, måtte jeg kapitulerer og låne den af svigerbedste - jeg har ikke læst noget så hurtigt siden jeg læste Da Vinci Mysteriet i sin tid... Ihh han er god til at skrive ham Nesbø - glæder mig til at få tid til at komme i gang med den næste i rækken :)

    SvarSlet
  6. Hej... jeg er inkarneret Hole-fan...
    er igang med Panserhjerte. Mangler 100 sider og den bliver mere og mere spændende. Jeg stjæler mig til at læse den og glæder mig voldsomt til den næste:-) jeg eeeelsker også at få bøger. Bare det at vende siderne er en fornøjelse.
    Måske jeg lige skulle stjæle 5 min med Hole?
    Godt nytår.
    MVH Jette

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...