søndag den 4. december 2011

De tre vindere!

Hold da op folkens - endnu en gang tusind tak for den store deltagelse og alle de søde kommentarer. Så er det virkelig det hele værd at finde lækre præmier til jer :-)

Denne 2. søndag i advent skal hele tre vindere forkæles!!


Blandt de 442 lodder har random.org igen været min hjælper, og har trukket nr. 340, nr. 53 og nr. 386. Og det betyder at følgende heldige piger skal have en ekstra julegave:


1. præmien render Betina med

2. præmien render Kristina med

3. præmien render en anden Kristina med

Stort til lykke til jer!

1. og 2. præmievinderne skal vælge - så hop ind på Blafres hjemmeside og se udvalget. Og for jer alle tre gælder det, at I skal sende mig en mail med jeres valg, navn og adresse - og så lover jeg, at der til gengæld kommer pakker til jer :-)

5 kommentarer:

  1. Hvor lækkert, lækkert, lækkert!! :D
    Må straks ind og vælge! Tusinde tak! :)

    SvarSlet
  2. Hvor heldigt! Jeg glæder mig til at modtage de fine kort :)

    SvarSlet
  3. Neejjj, hvor er det bare dejligt!
    Jeg er så glad - Og har lige sendt en mail afsted med det hele :) Jeg fandt et sæt som passer perfekt til mine brune vægge!
    Mvh Betina

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...