torsdag den 1. december 2011

Gnomerne er flyttet ind!

På denne 1. december har jeg erhvervet mig to af Cecilies skønne gnomer. De er lidt nisseagtige, men lur mig om de ikke kommer til at være fremme hele året? Jeg er helt vild med dem - alle forskellige og med mange forskellige udtryk og personligheder. Vi har været heldige at få nogle stykker i butikken - så kom og se dem live en dag du er i nærheden :-) Men disse to - det er mine! Den ene med skøn sløjfe, og den anden har vist deltaget i Movember og fået sig et ordentligt moustage :-)

Og hun har i øvrigt delt opskriften her.



 

6 kommentarer:

  1. Hvor er de fine ;0) Dem må jeg da have afprøvet når jeg kommer lidt i bund på min liste

    SvarSlet
  2. Hvor er de dog bare søde (: Elsker dem (:

    SvarSlet
  3. Hvor er de skønne! Heldige asen! :)

    SvarSlet
  4. Du har da også bare valgt de sødeste Mette! Jeg blev glad for resultatet med sløjfen... Mon ikke også prop skal have et par stykker ;)
    Kram

    SvarSlet
  5. HVor er der bare skønne...

    SvarSlet
  6. Hej. De er skønne. Hvilket garn har du hæklet i?

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...