mandag den 12. december 2011

Julemanden kom tidligt i år!

Og prøv lige at se hvad han kom med!! Det er nok den bedste pakke, jeg nogensinde har fået :-)

Line og jeg har shoppet - og som I kan se, har vi shoppet igennem! Fantastisk med en shoppingmakker med samme interesser og smag :-) Billederne har jeg lånt hos Line.





Det er næsten alt sammen kæmpe store stykker, så det hele (undtagen elefanterne) er til salg. Send gerne en mail, hvis du spotter noget af interesse - mettekirkeskovjensen@gmail.com

Og så glæder jeg mig ellers til at lave skønne ting af alle lækkerierne!

7 kommentarer:

  1. mange lækre stoffer som jeg godt kunne ønske mig når jeg en dag bliver millionær :)

    SvarSlet
  2. Jeg sender lige lidt kunder i din retning, for jeg vil nemlig ikke af med mine røde og blå æbler/hjerter, som der er en del, der har henvendt sig om allerede ;)
    Dejligt, at pakken gjorde lykke. Jeg glæder mig til at modtage sengesættet fra dig, når det lander fra Tyskland :)
    Kh Line

    SvarSlet
  3. Helle - Ja, det er nogle virkelig skønne sager :-)

    Line - Så skal de være hurtige :-)

    Kh. Mette

    SvarSlet
  4. Hvad skal du have for det grønne stof med fårene på Mette? Knus line

    SvarSlet
  5. Hej Line

    45 x 60 cm. koster 100 kr. Jeg har det også i orange, hvis det er noget?

    Knus Mette

    SvarSlet
  6. Hvor ser det bare super lækkert ud Mette:) wauw og skønt med sådan en makker:) hvis der er mere tilbage af det blå så er jeg frisk selvom det lyder som om alt er væk:)
    God mandag:)

    SvarSlet
  7. Har sendt mail om æblestoffet fra Graziela - er især interesseret i det blå og røde, men kunne godt bruge lidt af alle tre og bytter gerne med det stof med børnene af mit vi talte om :)

    Kh. Mirjam

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...