onsdag den 7. december 2011

Nye dyr!

Det er vist ingen hemmelighed, at jeg er lidt pjattet med øreringene fra K-Form? Og der er lige landet en ny sending, som jeg i aftenens skumle skær fik fotograferet - så må vi se, om man kan se, hvad det er?

De er landet i butikken, men mangler du en julegave, så sender vi gerne - skriv bare :-) Prisen er som bekendt 150 kr. for sådan et par skønne øreringe. Ringen er titanium, som skulle være noget af det mest allergivenlige materiale. Og dyrene er af akryl.

Kaniner med hængeører, pingviner, køer og pandaer

Hunde, mus, får, snegle og krokodiller

Elge, grise og frøer

Katte, køer, mariehøns, fugle, ugler og spidsmus

Giraffer, elge, katte, kaniner, flodheste og sommerfugle!

3 kommentarer:

  1. WOW - de er fine :o)
    Dem skal jeg da vist have fingre i, lige så snart der er penge til det.

    SvarSlet
  2. Hejsa.
    Jeg vil gerne købe de lilla mus, og krokodillerne, er det muligt?
    Hilsen Albassen
    (Tina.schmucker@skolekom.dk)

    SvarSlet
  3. Mette! Nu spiller du ikke fair spil -gg- det var godt lanceret, lige inden jeg kommer forbi :o)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...