tirsdag den 13. december 2011

Den sidste advents give away!

Julen nærmer sig med hastige skridt! Og dermed også 4. og sidste søndag i advent. I samarbejde med Ditte bag bloggen Birdie & I kan du i denne uge vinde et fantastisk lakridskonfektarmbånd! Det er da lige i juleånden med lidt sødt til pynt, hva? Og hvis man er i tvivl, så er det lavet af fimoler og altså ikke til at spise :-) Og vil du se flere af Dittes skønne og anderledes smykker, så smut forbi hendes Amioshop.


Regler for deltagelse
Du kan få 1 lod ved at lægge en kommentar til indlægget her senest søndag den 18. december 2011.
Og så kan du trække et ekstra lod, ved at melde dig som fast læser hos Ditte.

Der trækkes lod mandag morgen den 19. december 2011.

61 kommentarer:

  1. den er jo lige til at spise ;)
    er med på et lod...

    SvarSlet
  2. Jeg vil gerne vine sådan en fantasisk gave (:

    SvarSlet
  3. Jeg vil da også klart deltage med to lodder :D

    SvarSlet
  4. Sikke en glad gave! jeg nupper et enkelt lod.
    Glædelig 3. adventsuge.
    Knus Elsebeth

    SvarSlet
  5. Nå, det ser ud til at jeg kun deltager med et - kunne ikke lige gennemskue at tilmelde mig hos Ditte ;)

    SvarSlet
  6. Hvor er det fint. Jeg vil gerne være med på et lod.

    Kh Mette

    SvarSlet
  7. jeg er med på et lod - det er et fint armbånd

    SvarSlet
  8. 1 lod til mig, hvor er det et sjovt armbånd :)

    SvarSlet
  9. Aii hvor er det hyggeligt. Jeg smider da lige et lod i puljen :)

    SvarSlet
  10. uhm.... også et lod til mig ;-)

    SvarSlet
  11. Hej
    Jeg er helt sikkert med. Jeg elsker lækre smykker og det må man jo sige at det der er.
    Cecilie-worm@hotmail.com
    KH Cille

    SvarSlet
  12. Jeg er i forvejen fast læser hos Dittes og hendes fine smykker, så jeg napper to lodder :-)

    SvarSlet
  13. Hej.
    Det ville være sødt på min arm :-)
    KH Helle Larsen

    Helleallan.larsen@gmail.com

    SvarSlet
  14. Jeg er allerede fast læser hos Ditte.. Så jeg nupper 2 lodder :)

    SvarSlet
  15. Elsker lakridskonfekt :-P vil gerne deltage med 2 lodder.

    SvarSlet
  16. skønt og virkelig lækkert - jeg er med

    SvarSlet
  17. Nøj, jeg ville blive en heltinde herhjemme ved ungerne hvis jeg ifører mig det der armbånd ;-)
    2 lodder til mig!

    SvarSlet
  18. Uhmm hvor bli´r jeg lækkersulten, et lod til mig tak!

    SvarSlet
  19. Hejhej!

    Självklart är jag med på två lotter!

    Kram
    monya

    //blueeiz.blogg.se

    SvarSlet
  20. Er da nødt til at være med igen ;)
    Og efter et kig på Dittes blog kan man da ikke andet end at blive fast læser..
    To lodder tak herfra

    SvarSlet
  21. Hi,de er sjove. Kan faktisk huske at jeg så hende på julemarkedet i roskilde. Jeg er med med 2 lodder

    SvarSlet
  22. Hendes smykker er da fantastiske. 2 lodder til mig. :)

    SvarSlet
  23. Har lige været forbi amio, men de er ikke flere armbånd :( så liggercstraks to lodder i puljen og håber på Nissen trækker mig ;)

    SvarSlet
  24. Neeeej, hvor er det fint! 2 lodder til mig - så håber jeg de bringer lykke :) Dejlig dag! Kh Camilla / camomillas.blogspot.com

    SvarSlet
  25. jeg vil gerne være med på 1 lod

    SvarSlet
  26. Jeg bliver da helt lækker sulten. Et lod til mig, sagde den sliksultne :O)

    SvarSlet
  27. Det er da for skønt det armbånd. Jeg er med på 2 lodder!
    Hilsen Mette (mette_green@live.dk)

    SvarSlet
  28. Sejt armbånd - jeg snupper lige 2 lodder :)

    SvarSlet
  29. Hvor er det fint, send det gerne denne vej :-)

    SvarSlet
  30. Artig armbånd! Hadde vært gøy å vinne dette på bursdagen min:)

    SvarSlet
  31. Hun er så dygtig - jeg er med på 2 lodder.

    Smil fra Mia

    SvarSlet
  32. Jeg er med på to lodder :-)

    SvarSlet
  33. uhm... jeg er SÅ meget med :) 2 lodder

    SvarSlet
  34. 1 kæmpe flot lod til mig.
    God jule til alle :-)
    katrin@greencat.dk
    Knus Katrin

    SvarSlet
  35. haps haps, jeg tager også lige et lod :)

    SvarSlet
  36. Hvor er det sødt!
    Det vil jeg gerne vinde.

    SvarSlet
  37. 2 lodder til mig :-)
    neslein78@gmail.com

    SvarSlet
  38. Jeg er med på 2 lodder :)
    - malene_ruskjaer@hotmail.com

    SvarSlet
  39. Minder mig om et hårspænde jeg havde som barn, dette havde dog kun lakridskonfekt på. Et armbånd med mere forskelligt slik, må være et bedre valg, nu hvor alle ved at man skal spise varieret ;O) For mindre sliksulten blive man jo nok næppe af denne accessorie. Jums

    SvarSlet
  40. lige til at spise, 2 lodder:)

    SvarSlet
  41. Det er jo et genialt armbånd!
    Jeg snupper 2 lodder :)

    Glædelig jul!

    //Bobber

    SvarSlet
  42. så søtt!!
    dett likte jeg godt! 1 lodd til meg ;)

    SvarSlet
  43. Hvor er det fint 2 lodder til mig
    Mvh.Carina
    carina1817@gmail.com

    SvarSlet
  44. Held og lakrids til mig.
    Glædelig jul.
    VH Kirsten (klykke@tdcadsl.dk)

    SvarSlet
  45. Eneste bekymring er om ungerne skulle finde på at spise det i et ubevogtet øjeblik :-)

    SvarSlet
  46. Det er da en lækker bisken, den vil jeg da gerne eje. :-O

    SvarSlet
  47. Hvor er den fin :) jeg deltager med et lod.

    SvarSlet
  48. 'Lækkert' armbånd - 1 lod til mig. enemaerke@stofanet.dk

    SvarSlet
  49. Haps, 1 lod til mig. Kan lige nå at være med :)

    Smil fra Pia

    SvarSlet
  50. Hvor er det dog skønt :) Vil gerne være med på 2 lodder :)

    SvarSlet
  51. Skønt armbånd, 1 lod til mig :0) ville pynte på min arm
    l.arge@live.dk
    vh Leila

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...