tirsdag den 20. december 2011

Tør hud? Give Away!

Mig og min tørre hud har fået æren af at teste to produkter fra Decubal. Og vi er meget glade :-) Jeg har gennem årene opbygget et (usundt?) afhængighedsforhold til alt, hvad der kan give mig fugt. Det være sig læbepomade, fede ansigtscremer, håndcreme, bodylotion osv. Så tilbuddet om at prøve nogle af Decubal's produkter til tør hud, faldt på et decideret tørt sted (ho ho) :-)

Jeg har nu smurt mig ind efter alle kunstens regler i en uges tid, og har nu fået mig et nyt afhængighedsforhold!!! Produkterne dækker min huds og mit behov for fugt en hel dag, og det er altså sjældent, det sker. Normalt føler jeg, at jeg sprækker, inden jeg overhovedet er kommet ud af døren!



Så det er med en varm anbefaling, at jeg nu udlodder en ansigtscreme og en håndcreme fra Decubal. Jeg trækker lod Lille Juleaften - så til en af de hurtige, der smidder en kommentar, er der måske en lille ekstra julegave til dig og din hud.

Deadline for at lægge en kommentar er den 23. december 2011 kl. 22.

Glædelig jul!

83 kommentarer:

  1. Ja taaark :). Decubal bruger vi også herhjemme!

    SvarSlet
  2. jeg bruger også decubal og det er et rigtig godt produkt.

    hilsen kristne

    SvarSlet
  3. Kender den ikke, men vil meget gerne prøve.
    Glædelig jul

    SvarSlet
  4. Åh ja tak :) er også afhængig.

    SvarSlet
  5. Jeg har ultra tør hud, så jeg er frisk på at prøve :) ..

    / Christina
    frkstubba.blogspot.com

    SvarSlet
  6. Jeg vil gerne vinde det (: Så jeg sender dig en jule hilsen (:

    Glædelig jul & Godt nytår til dig og din familie (: Må du få nogen gode gaver og nogen fede fester i jule og nytår håber vi ses mere inde i det nye år (: Knus Lise

    SvarSlet
  7. Med en dreng i ude-børnehave er der altid stort behov for en god creme :-)

    Og en rigtig glædelig jul til dig og dine.

    Kh Dorte

    dortebech@mail.dk

    SvarSlet
  8. Det kunne da være dejligt... Jeg døjer med tør hud i ansigtet, og det er altså belastende hen over vinter§!

    SvarSlet
  9. Jeg og min tørre hud vil meget gerne være med ;)

    SvarSlet
  10. Min hud er simpelthen også knastør, så jeg krydser fingre for en ekstra julegave i form af de skønne produkter:)

    SvarSlet
  11. øj øj jeg er med på at prøve lykken uhhh ville gerne vinde!!

    SvarSlet
  12. Hej :0)

    Er helt klart med, hvis jeg er heldig at vinde, vil jeg selv bruge ansigt cremen og hånd cremen vil jeg bruge til min den mindst, hvis hænder, er meget tørre og revner her i det kolde vejr

    Knus og juleklem
    Rikke

    SvarSlet
  13. Min hud kan simpelthen heller ikke holde til det her vejr. så håber jeg er den heldige :)
    malene@teamgammeltoft.dk

    SvarSlet
  14. Hej
    Jeg er helt klart også tilhænger af fede cremer frem for diverse vand cremer.Elsker min ansigtscreme som er : locobase, hvilket sikkert vil undre nogen. Men jeg har aldrig haft så pæn en hud (acne) som da jeg begyndte med den:O)

    SvarSlet
  15. Det ville være dejligt :)
    conny at familienfisker dot dk

    SvarSlet
  16. Hej det gad jeg da godt at vinde, har også rigtig tør hud. ha en dejlig aften.

    SvarSlet
  17. Dem vil jeg gerne prøve:)
    gitte.mogens@hotmail.com

    SvarSlet
  18. Her vil jeg gerne være med:-)
    asjacobsen_2000@yahoo.com

    SvarSlet
  19. Elsker også dejlig fed creme så jeg er helt klart med

    SvarSlet
  20. Manden min er Decubal fan, så det vil jef da heller end gerne vinde.

    SvarSlet
  21. Min hud længtes i den grad efter en creme, der kan passe godt på den i disse kolde tider. Så jeg er i hvert fald med i din fine give away :)

    SvarSlet
  22. Min hud ville elske at suuuuuuuuuuuuuuuuuuuge fugtighed til sig ;-))

    tusneldada@yahoo.dk

    SvarSlet
  23. Min hud er som sandpapir her om vinteren, håber på at være heldig :-)

    SvarSlet
  24. Det må jeg prøve - enemaerke@stofanet.dk

    SvarSlet
  25. haps lige mig :) håber jeg er heldig :)

    SvarSlet
  26. Årh, hvem kan sige sig fri for tør hud i den her tid? Og jeg skal oven i købet vaske hænder et utal af gange i løbet af dagen, så jeg ville elske at vinde sådan en creme

    SvarSlet
  27. Jeg er også stor fan af deres produkter, da jeg også kæmper med tør hud her i kulden og det klør. Så vil være lækkert med et par produkter til mig :o)

    SvarSlet
  28. Det kunne blive en lille lækker ekstra julegave. Jeg er med.

    Kh Mette

    SvarSlet
  29. God give away, min hud hader denne tid på året.

    SvarSlet
  30. Åh ja tak!
    Med en baby i huset så er mine hænder tæt på at ligne et par rosiner!

    SvarSlet
  31. Ja tak, lige hvad man trænger til :)

    SvarSlet
  32. jeg vasker hænder en million, millard gange om dagen på grund af de 4 små grissebasser - så jeg er SÅ meget med!!

    SvarSlet
  33. Det kunne mine tørre hænder godt tænke sig at vinde:-)

    SvarSlet
  34. Det lyder som det perfekte til min tøre hud! Det er efterhånden kun kopattesalve som virker og det synes jeg ikke lige skal i ansigtet;)

    fablefant@yahoo.dk

    SvarSlet
  35. Åh ja, det vil jeg også gerne vinde. Mine hænder... tsk, tsk, tsk. Ville krydse fingre, men måske hænderne så bliver endnu mere tørre :-)

    SvarSlet
  36. Er på tør hud holdet og apoteker creme er også et hit her, så jeg krydser fingre. :)

    SvarSlet
  37. Lige noget for min vintertøre hud!!

    SvarSlet
  38. Ja, hvem kan sige sig helt fri for tør hud om vinteren. Jeg vil gerne deltage!
    Hilsen Rita

    SvarSlet
  39. YES, lige noget for min famillie og jeg.. :)

    SvarSlet
  40. Lækker give away og måske mine hænder kunne blive det - lækre:-) med en creme.
    Ville værre skønt skønt.

    Rigtig glædelg jul til dig og din familie.

    Hilsen Trine

    SvarSlet
  41. Det ville være kærkommen herhjemme. Vi er også forbruger af det mærke.
    Rigtig glædelig jul

    SvarSlet
  42. Jeg kender alt til det der med at være afhængig af fugt i form af læbepomader (big time!!), cremer mv. Jeg bliver helt ude af den hvis ikke jeg har min læbepomade og creme med mig... også hjemme, fra rum til rum... for meget, ja nok;) Så jeg er med på at prøve dette mærke, som jeg indtil nu kun har til mine børn. Hilsen Hanne (44488383@vip.cybercity.dk)

    SvarSlet
  43. Decubal bliver også brugt herhjemme, så jeg er selvfølgelig med. :)

    SvarSlet
  44. Jeg skynder mig da også lige at være med. :)

    SvarSlet
  45. Den er jeg med på.... Vi har også problemer med tør hud herhjemme, så håber jeg er heldig :o) Glædelig Jul :o)

    SvarSlet
  46. Den er jeg med på, håber jule feen er med mig ;o)

    SvarSlet
  47. øj det ville være fantastisk - kunne virkelig godt bruge sådan en skøn julegave

    SvarSlet
  48. )Jeg ønsker mig noget til min vinterhud ! :(

    SvarSlet
  49. Jeg er helt klart med.......... Er ved at udtørre heroppe i den norske fjeldluft ;o)
    Glædelig jul.

    SvarSlet
  50. Jeg er med:-)
    Min lille prinsesse har fået noget tør hud/eksem som vi skal til hudlæge med, men det er ikke bare lige at få en tid, et sådan sted.. Vi kan først komme til 20. februar:-( Og indtil da skal vi bare smøre, smøre, smøre... har snart prøvet alt og har købt mig fattig i diverse cremer fra apoteket, så jeg ville virkelig glæde mig over sådan en ekstra julegave:-)

    Kh Michelle.
    michelle@eurec.dk

    SvarSlet
  51. Ih... dette kunne jeg og min hud godt trænge ;-) Christina

    SvarSlet
  52. Jeg er med:) uh med to små børn, laver man jo ikke andet end at vaske hænder ! Så de er tørre og trænger til kærlig pleje:)
    Kh Pernille

    SvarSlet
  53. Uha, det ville gavne min tørre hud. Nogengange er det ligesom at jeg i længere perioder glemmer at fugte min hud - selvom jeg godt ved hvor godt den har af det, hvis jeg vinder - så det da et ret godt nytårs fortsæt, at begynde at passe bedre på sin krop? - og hud.

    SvarSlet
  54. Er selv storforbruger af Decubal lotion. Men derfor ikke sagt, at jeg ikke kan udvide min produkthorisont til at indeholde håndcremen og ansigtscremen. Så jeg er med. :)

    SvarSlet
  55. Vil gerne deltage :-)
    neslein78@gmail.com

    SvarSlet
  56. Jeg bruger Decubal i forvejen mod eksem på mine hænder og er rigtig glad for mærket, så jeg er med ;-)

    SvarSlet
  57. Fedt.... kunne være skønt m en gAng håndcreme...

    SvarSlet
  58. Det ville være lækkert at vinde lidt god creme :o)
    Mvh. Katjaastrup@hotmail.com

    SvarSlet
  59. Det hadde vært supert med noe nytt innen egenpleien!

    Sigfrid

    SvarSlet
  60. Elsker decubal, er klart med på den :o)

    SvarSlet
  61. Det kunne jeg og min hud godt trænge til.

    SvarSlet
  62. Her må jeg prøve lykke, da jeg har meget tør hud.

    SvarSlet
  63. Jeg kunne virkelig også godt bruge en rigtig god creme til min tørre hud:)

    SvarSlet
  64. Orv - det er vi vist mange der gerne vil være den heldige vinder af. Også min vinterhud vil rigtig gerne være med i lodtrækningen. God jul!

    SvarSlet
  65. Det tror jeg sørme min hud ville blive glad for :-)

    SvarSlet
  66. Hejsa. Den trækning vil jeg da også meget gerne være med i. Hav en rigtig god jul:-)

    SvarSlet
  67. Uhh kan lige nå det :)

    Jeg er med, ville bestemt gerne prøve det.

    SvarSlet
  68. Lidt tør hud har man vel altid (:
    Jeg vil med glæde deltage i din Give Away! TAK og rigtig glædelig jul

    SvarSlet
  69. Det var da en skøn præmie. Det kunne jeg virkelig godt bruge :)

    Rigtig glædelig jul.

    SvarSlet
  70. Hej. Dejlig præmie i denne vinter tid.

    Glædelig jul

    KH. Helle

    Helleallan.larsen@gmail.com

    SvarSlet
  71. Det lyder som det rette produkt til min hud, som næsten har fået en læderagtig substans, som jeg endnu ikke har fundet en creme til der hjælper.
    Ellers må jeg lige ned og købe en selv.
    Knus Elsebeth

    SvarSlet
  72. Uh lige noget for mig og min tørre hud.

    SvarSlet
  73. Det kunne jeg så godt bruge. Har endnu ikke fundet noget, der hjælper mig her om vinteren.

    SvarSlet
  74. Det vil jeg gerne prøve.

    God jul og godt nytår ;-)

    SvarSlet
  75. Den præmie kunne jeg virkelig godt bruge! :o)

    Rigtig glædelig jul.

    lene_mondrup@yahoo.dk

    SvarSlet
  76. Tak for reminderen, jeg er med på et hængende hår!

    SvarSlet
  77. Det er den eneste creme, jeg bruger - både i ansigtet og på kroppen. Fri for alle de farlige stoffer og den eneste creme, der kan tilfredsstille min tørre hud. Så et lod til mig, tak - og glædelig jul til dig, når du kommer så langt!
    KH
    Anna

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...