torsdag den 8. december 2011

Hæklekursus - en fjerde runde!

Cecilie og jeg laver som bekendt hæklekurser i DesignKartellet. Vores lille hækleskole har fået navnet "Hæklehøns", og det er simpelthen tophyggeligt at være sammen med alle de kreative piger tirsdag efter tirsdag. Vores tredje runde, som skydes af i januar, har været udsolgt et stykke tid, så nu har vi besluttet at udbyde en fjerde runde startende den 21. februar og igen et forløb på 5 tirsdage. Du kan læse mere generelt om vores hæklekursus her.


Og vi har stadig lækre sponsorer! Se bare hvad der lige er landet hos mig - og som senere skal deles ud til kursisterne på tredje og fjerde runde. 60 nøgler fantastisk Supersoft fra Garn-Garagen (tidligere Modestoffer). Det er da lige til at blive glad i låget af? Så mange skønne farver.....



4 kommentarer:

  1. Jaaaa... Kom og vær med. Det er TOP hyggeligt, og så lærer man en hel masse ;)

    SvarSlet
  2. Hvis jeg boede tættere på kom jeg! :)

    SvarSlet
  3. Hvis det var en anden dag end tirsdag var jeg frisk

    SvarSlet
  4. Jeg synes de kurser lyder vildt hyggelige og ville utrolig gerne deltage - hvis det ikke lige var tirsdag :(
    /Lise :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...