mandag den 12. december 2011

Bordskånerne formerer sig

Mine hæklede bordskånere i Zpaghetti formerer sig! Det er dejligt at have ramt noget, som kan bruges, og som måske skal under træet i år? De er nu også ret fede og meget anvendelige, så dem kommer jeg nok til at lave flere af. Her et par billeder af den sidste stak, der er blevet produceret - grå, petroleum og en rød/orange.

Hvis du er nysgerrig på prisen, så er den 69 kr. for en lille, 79 kr. for en mellem og 89 kr. for en stor - og så er der 3 for 200 kr.


11 kommentarer:

  1. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  2. Kære Laura

    Tak - og ja, selvfølgelig linker jeg, hvis jeg har hentet inspiration, men det er nu ingens vejledning eller opskrift, men en helt almindelig african flower, hvor jeg bare har nøjes med de tre første runder. Jeg havde ikke set dine og har nu været inde og kigge - og de er vist så forskellige som de kan blive. En african flower er rene stangmasker hele vejen igennem - 1. runde 6 grupper a' to med en luftmaske imellem. 2. runde 6 grupper a' 4 (2 stm, lm, 2 stm) og 3. runder - 6 grupper a' 7 stm.

    I min bog er en african flower vist allemandseje på linje med en fastmaske, en stangmaske og en oldemorfirkant, men lad mig endelig vide, hvis du er uenig :-)

    Kh. Mette

    Kh. Mette

    SvarSlet
  3. Hvor er de fine... og skønne farver .... :o)

    SvarSlet
  4. Ih, hvor smart !!! Rigtig flotte bordskånere :)

    SvarSlet
  5. Ih, hvor smart !!! Rigtig flotte bordskånere :)

    SvarSlet
  6. Jeg har fjernet mit forrige indlæg. Det er trods alt ingen grund til at forvirre mere end højst nødvendigt - det var såmæn også bare et spørgsmål

    SvarSlet
  7. Sikke nogle lækre lapper! :)
    Og fede farver! :)

    SvarSlet
  8. Er da ret fedt.
    Kunne jeg da godt finde på at lave hvis jeg fik fat i sådan noget "garn".

    SvarSlet
  9. Hej Mette
    Nu har jeg brugt hele dagen på at finde dine bordskåner jeg vidste at jeg havde set dem i forbindelse med Yarnfreak, hvor er de fine, nu vil jeg se om jeg kan gøre dig kunsten efter, selvom jeg ikke er en ørn til hækle uden opskrift :-) Super fin side du har med rigtig mange dejlige ting i skønne farver.
    Kh Tina

    SvarSlet
  10. Tal alle sammen!

    Og Tina - Du kan nemt finde en opskrift på en "African Flower" hexagon - de fleste er dog på engelsk. Eksempelvis her: http://heidibearscreative.blogspot.com/2010/05/african-flower-hexagon-crochet-tutorial.html

    Jeg har så bare hæklet de første 3 runder. Og tak for din søde kommentar i øvrigt og velkommen til :-)

    Kh. Mette

    SvarSlet
  11. Hej Mette

    Du er da en stjerne :-) takker.

    Tina

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...