torsdag den 1. december 2011

Ny garderobe til Karen!

Blogland er fantastisk - her kommer endnu et bevis!

Jeg vandt det skønneste stof i en Give Away hos Tamra. Der var pink og brun babyfløjl, jersey med brune flodheste og pink skyer og noget ensfarvet brun jersey. Lækre sager - men i erkendelse af, at jeg ikke ville få tryllet det om til lækkerier lige med det samme, allierede jeg mig med Jane, som før har syet skønne sager til Karen.

Og idag kom der fantastisk Karen-tøj med posten! 2 par pink bukser med rib i taljen og elastik i benene - det ene par uden lommer og det andet par med røde Graziela hjerter. Derudover et par brune bukser med gule/orange Graziela æbler - og to langærmede bluser i det skønne jerseystof - hhv. med pink skyer og brune flodheste (den kan du se her). Hun bliver så smart den lille :-) En rigtig lille retrolækkerbisken!

Og som det fremgår af billederne er endnu en lækker vest fra Charlotte også landet i postkassen. Denne gang en brun version med gule elefanter - matcher jo perfekt de nye bukser! Tusind tak Charlotte :-) Hvad Charlotte modtog, kan I se her.




4 kommentarer:

  1. Du lager så mye flott! Og så ble jeg veldig begestret for det heklede kortet du har i sidefeltet ditt, men det har jeg kanskje kommentert før?

    ha en flott kveld!

    SvarSlet
  2. Sikke nogle fine ting du der fik tryllet frem. Altid dejligt med lidt nyt tøj til ungerne.

    SvarSlet
  3. Hun bliver da bare top laber...Blogland er verdens bedste legeplads

    SvarSlet
  4. Ej hvor nogle fine sager - jeg er især vild med lommerne på bukserne. Skønt stof!!
    Go´ weekend

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...