tirsdag den 6. december 2011

Monster-heldig!

Det er der i hvert fald én der er. Hvem - ja, det siger jeg ikke - for det er jo snart jul.



Men fordi jeg har været monster-heldig, at få en af disse nymoderne Barbier forærende, betyder det, at jeg kan opfylde et STORT ønske hos en pige (nævner stadig ingen navne) :-) Sådan en finurlighed her står nemlig på den ønskeseddel, hun har lavet til julemanden i år.

Jeg er ikke helt sikker på, at jeg selv forstår konceptet? Men det er noget med de kendte monstre, der har fået børn - og det er altså disse børn, der giver den gas i dette "Monster High" koncept. Det er dukker, det er film, det er spil på computeren. Dette "barn" er således barn af Zombierne - og venner med alle de andre monster-børn, som er børn af blandt andet Frankenstein og Dracula. Og så er de teenagere og tumler med de samme problemer, som alle andre teenagere.... det ved vi jo alle er en festlig tid!

Jeg glæder mig til at give en rigtig plastic-fantastic gave - fordi jeg ved, at pigen bliver super lykkelig :-)

6 kommentarer:

  1. Sikke heldig du (og en ukendt ung dame!) er. Det jeg nok mindst forstår er kassettebåndet. Ved unge mennesker overhovedet hvad det er, endsige hvad det skal bruges til??!!

    nå, nok fra den gamle sure dame. Hav en skøn dag!
    /Katharina

    SvarSlet
  2. Jeg kan godt li', at der står: "man kan ikke skynde på genier" på æsken! Det er altså sjovt, og jeg kan ikke helt forbinde det med monster-pigen;)

    SvarSlet
  3. Katharina - Ha ha - spot on! Den har vi faktisk lige haft hjemme, hvor Isabella sidder og synger "Nu har jeg køøøøbt mig en Walk man - nu lyder skoven som New York-man...." Og så siger hun bagefter - "Hvad er egentlig en Walk man?" Og det bleve en meget lang forklaring, da hun blev ved at spørge "Hvad er det" til mine svar.... Vi endte med at det var en gammeldags iPod :-)

    Anne... De er åbenbart meget kloge de børn af monstre... men teksten - nja... ikke helt meningsfyldt :-) Vi er vist blevet for gamle til at være med på noderne?

    Kh. Mette

    SvarSlet
  4. Min store pige på 8 er verdens STØRSTE monster high fan! - ja det siger hun ihvertfald selv;-) - Jeg må nok indrømme at jeg synes det er rigtig tiltrængt med en dukke (mm.) til piger der er ovre barbie alderen.. Kom endelig med noget der får dem til at lege så længe så muligt!:-)

    SvarSlet
  5. Jeg glæder mig også til at glæde et par niecer med sådan et par skønne afskyeligheder til jul :-)

    kram

    SvarSlet
  6. Marlene - Ja - legetøj, der kan optage dem i læneger perioder er skønt :-) Og det er så fedt at se dem fordybe sig i legen. Hvis det så er en monsterdukke, der skal til - jamen så er det sådan det er :-)

    Groovy - Dejligt! Er sikker på at de bliver begejstrede, når de pakker ud :-) God jul!

    Kh. Mette

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...