mandag den 26. december 2011

Fra mig til jer!

Jeg bruger juledagene til vaskeægte hæklehygge mellem gaver, god mad og masser af kvalitetstid med familien. Jeg har haft en idé til et hæklet tæppe i hovedet længe, som ikke skulle være hverken oldemorfirkanter, granny stripes eller bølger. Og nu er der tid til at prøve at føre det ud i livet.

Det er blevet præcis lige så fint, som jeg havde håbet, og opskriften deler jeg med jer, så snart jeg har det færdige resultat at vise frem. Men for nu får I et lille sneak peak af det foreløbige resultat, hvor jeg er nået godt halvvejs. Hvad synes I?


17 kommentarer:

  1. Meget fint, glæder mig til opskrift.

    Helleallan.larsen@gmail.com

    SvarSlet
  2. Spændende, glæder mig til at se mere:)

    SvarSlet
  3. Det ser vildt godt ud og sikke skønne farver. Glæder mig til at se det endelige resultat.

    SvarSlet
  4. Så flot, glæder mig til at se det færdige resultat (0:

    SvarSlet
  5. Det ser så fint ud. Det færdige resultat bliver spændende at se. Og hvor er det bare dejligt, at du deler ud af opskriften. :-)
    Gode feriedage til dig. :-)

    SvarSlet
  6. Jeg er sikker på, at det bliver rigtig flot. Glæder mig til at se det færdige resultat:-)

    SvarSlet
  7. Skjønne farger! Enkelt og fint mønster, samtidig som hullene gir liv til teppet. Dette blir bra, Mette!
    Ha en fin romjul!

    SvarSlet
  8. Tusind tak alle sammen! Jeg hækler og hækler og glæder mig til at vise jer resten og ikke mindst dele opskriften med jer :-)

    Kh. Mette

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...