mandag den 5. december 2011

En advents Give Away med Malika & Rosa

De første to søndage i advent har jeg fundet heldige vindere af lækre sager - og sådan skal det da også være næste søndag, ikke?

På søndag - 3. søndag i advent - kan to heldige vindere vinde en medium shopping taske fra ByGraziela med det skønne og klassiske æbleprint. Der udloddes en i hver farve - og den, jeg trækker først, bliver førstevælger :-) Du kan se taskerne her og her.



De lækre tasker er sponseret af Malika&Rosa.dk, hvor os stofafhængige altid kan blive fristet!

Regler for deltagelse
Alt du skal gøre for at deltage er at lægge en kommentar til dette indlæg.

Jeg trækker en vinder 3. søndag i advent - søndag den 11. december 2011 kl. 20.

138 kommentarer:

  1. wow den er lækker, ville være perfekt som dagpleje net :)

    SvarSlet
  2. lækker lækker.. jeg er på!

    SvarSlet
  3. Jeg vil gerne være med:-)
    Kh. Mette

    SvarSlet
  4. Haps, kunne jeg rigtig godt bruge. Mit indkøbsnet er netop gået i stykker...
    Smil fra Pia

    http://skatterenshyggekrog.blogspot.com/

    SvarSlet
  5. Ih, hvor er det fint, sådan ét skal min datter da have når hun skal starte i vuggestue:)

    SvarSlet
  6. Hvor skønt. Jeg er også med.

    Kh Mette

    SvarSlet
  7. Smider fluks et lod i puljen ;)
    Julie

    SvarSlet
  8. Hvor er de bare skønne - jeg smider fluks et lod i puljen :-)

    SvarSlet
  9. Jeg vil også være med :-)
    didde_louise@hotmail.com
    Kh Didde-Louise

    SvarSlet
  10. lækkert den vil jeg gerne vinde:)

    camilla

    a.prinsesserne@gmail.com

    SvarSlet
  11. Så fede - håber, håber, håber at jeg vinder det med de turkise og grønne æbler :)

    SvarSlet
  12. Så lækre de er :) Håber på at være heldig..

    SvarSlet
  13. Super fine net, håber jeg er den heldige til det turkise/grønne net :-)
    Hilsen Kit (kitmalene@ofir.dk)

    SvarSlet
  14. Jeg er helt sikkert med! :o)

    SvarSlet
  15. Uha hvor vil jeg gerne være med:-)

    SvarSlet
  16. Jeg sender en adventshilsen, og håber jeg er heldig;0)

    SvarSlet
  17. Jeg er forelsket i det blå/grønne. :)

    Christina, christinabonke@hotmail.com

    SvarSlet
  18. De er da skønne. deltager meget gerne :)

    SvarSlet
  19. Jeg vil meget gerne deltage. Kh violaå

    SvarSlet
  20. uhh de er godt nok begge fine - men er nok mest til den blå/grønne, hvis jeg skal presses til at vælge en

    SvarSlet
  21. Nøj... sådan en nuppede jeg gerne.

    MVH
    Mette

    SvarSlet
  22. De er bare så fine.
    Det ville glæde mig, at have sådan et lækkert net med på indkøb ;O)

    SvarSlet
  23. Uhhh elsker Malika & Rosa - og sikke fine net! I'm in!

    SvarSlet
  24. Ja tak da, hvem vil ikke gerne vinde æbler :-)

    SvarSlet
  25. Smækker lækker giveaway! Jeg vil meget gerne deltage:)

    Hilsen
    Mette
    (bade-and@hotmail.com)

    SvarSlet
  26. Rigtig lækkert net, vil gerne deltage :)
    malene@teamgammeltoft.dk

    SvarSlet
  27. Kære julemand! Jeg ønsker mig at vinde denne give away!

    SvarSlet
  28. Hvor er de tasker fine, sådan en ville jeg gerne vinde....

    SvarSlet
  29. Den snupper jeg ;-) Håber jeg...

    SvarSlet
  30. Uha, det gør mig ikke noget om jeg bliver første eller anden vælger, for jeg kan li' dem begge.. Bare det bliver mig ;)

    Kh Julie

    SvarSlet
  31. Jeg er med! Håber det bringer held at du trækker vinderen på min fødselsdag :)

    SvarSlet
  32. Mig, mig, mig!
    tusneldada@yahoo.dk

    SvarSlet
  33. Plz plz plz plz, virkelig plz :o)

    SvarSlet
  34. Håber det bliver mig der vinder en ;0)

    SvarSlet
  35. Hvor er de fine, jeg vil gerne deltage :)

    SvarSlet
  36. Jeg vil gerne være med :o)
    lene_mondrup@yahoo.dk

    SvarSlet
  37. Jeg må simpelthen være heldig en gang i mellem! :)

    SvarSlet
  38. Så må det være nemmere at huske at have poser med hjemmefra - med sådan en fin én! :)

    SvarSlet
  39. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  40. Hvem kunne ikke bruge sådan et?? Jeg ville ihvertfald blive superglad..
    KH Mia

    SvarSlet
  41. jeg vil også gerne være med - hvor er de fine!

    SvarSlet
  42. Hvor er de fede!

    Hilsen Trine-Mia

    SvarSlet
  43. Jeg vil rigtig gerne vinde. Så jeg er med

    SvarSlet
  44. Uhh Jeg vil også gerne være med.
    Kh Stine

    SvarSlet
  45. Det kan man da ikke sige nej til. STOOOOORt lod til mig.
    Solhilsner
    Stine

    SvarSlet
  46. flotte tasker, sådan een er lige noget for mig :)

    SvarSlet
  47. Håber jeg er bare lidt heldig.

    Kh laura

    SvarSlet
  48. Den här vill man ju vara med på såklart! Håller tummarna!

    SvarSlet
  49. Ihh, hvor fint! Jeg vil gerne være med! :)

    SvarSlet
  50. Ih, altså de er fine. Synes de er lige fine, så ville have svært ved at vælge. :)

    SvarSlet
  51. Den turkise er da bare flot :-) enemaerke@stofanet.dk

    SvarSlet
  52. Sådan en snupper jeg gerne!

    SvarSlet
  53. Jeg håber da, mit navn bliver trukket:-)

    SvarSlet
  54. Ihhh altså en lækker give away.. Er helt sikkert med.. Og krydser alt.. Kh Janni

    SvarSlet
  55. Ihhh.. håber det bliver mig:)

    SvarSlet
  56. Det må jeg klart være med i, denne give away....:-).
    Sikke nogle fine tasker..

    Krydser for at det kan blive mig der vinder...

    Hilsen Trine

    SvarSlet
  57. Jeg krydser fingre!
    Therese_skov@hotmail.com

    SvarSlet
  58. Skønne tasker mon man kunne være så heldig
    Mvh.Carina
    carina1817@gmail.com

    SvarSlet
  59. Æææælsker bare de æbler - specielt de blå og grønne...:-)

    dortebech@mail.dk

    SvarSlet
  60. Se DE er bare fine, og æbler er vel ok at blive afhængig af

    SvarSlet
  61. Håber håber håber jeg er heldig og det bliver mig :0)

    Knus

    SvarSlet
  62. Det kunne jeg godt tænke mig at vinde!

    SvarSlet
  63. Er altid forbi Graziela delen af deres hjemmeside - bare for at smile :-)

    SvarSlet
  64. Hejsa.

    Jeg vil rigtig gerne være med:-)

    Venligst Stine(stinelarsen81@hotmail.dk)

    SvarSlet
  65. Super fine tasker. Vil jeg da gerne vinde

    SvarSlet
  66. Uhh, det er jeg da med på.
    Mail:cecilie-worm@hotmail.com
    KH Cille

    SvarSlet
  67. Hvor er de lækre..Skal da helt sikkert også prøve lykken..;O)

    betinaz@gmail.com

    SvarSlet
  68. Sikke nogle fine tasker/net! Sådan ét vil vi gerne eje, så et lod til mig!

    SvarSlet
  69. hvor er de bare lækre, prøver også lykken :)

    SvarSlet
  70. Bare en lille bitte chance, men hvo intet vover, intet vinder ;-)
    Fed gave!
    Knus Elsebeth

    SvarSlet
  71. Jeg prøver også lykken - de er super fantastiske!! Dejligt med lidt voksen adventskalender-konkurrence:-)
    Kh Michelle
    michelle@eurec.dk

    SvarSlet
  72. Hvis jeg kan delta, ønsker jeg meg et lodd :-)

    SvarSlet
  73. Hvor er de bare fine.... tækker du kunne blive min nye loppetaske...

    SvarSlet
  74. Hvor er de net fine!

    LouiseH

    L_hjerrild_dk@Yahoo.com

    SvarSlet
  75. Jeg vil gerne være med :-)
    Kh Louise

    SvarSlet
  76. Uh, det vil jeg gerne vinde.

    SvarSlet
  77. Uh, sådan en MANGLER jeg, så jeg er med med med!!
    Kh Charlotte.

    SvarSlet
  78. Glade farver, det er lige mig!

    SvarSlet
  79. Kunne godt trænge et nyt :-) Christina

    SvarSlet
  80. Kassarna är sååå fina, som allt här på bloggen. Skulle bli väldigt glad om jag vann : )

    SvarSlet
  81. ja jeg må også hellere smide et lod på
    kh Emma

    SvarSlet
  82. perfekt som vuggestuetaske til min lille mus:-)
    Mvh. Maria
    mulle_maria@hotmail.com

    SvarSlet
  83. SÅ fin, lige sådan en jeg står og mangler :-)

    Jeg er ny på bloggen
    http://mutti-spagutti.blogspot.com

    SvarSlet
  84. jamen en taske til stof, garn eller andre sager mangler jeg altid! :-)

    SvarSlet
  85. Skønt, det kunne jeg da sagtens bruge...

    SvarSlet
  86. Jeg smider da lige en kommentar og håber det bliver mig :)

    SvarSlet
  87. Min mand siger, jeg ikke kan bruge flere tasker, men sådan en fin blå en med æbler - det er da perfekt til skolebrug.....Jeg er med.
    Vh. Vibber

    SvarSlet
  88. Så fint net, jeg vil være med:-)
    Hilsen Mette(mette_green@live.dk)

    SvarSlet
  89. de er bare fine. jeg kunne vældig godt tænke mig det blå. jeg kan vist lige nå at være med

    SvarSlet
  90. Jeg vil meget gerne være med :o)

    SvarSlet
  91. årh hvor er de fine! håber sådan at jeg vinder et af de fine net :)

    SvarSlet
  92. Inspirerende blog... Jeg deltager. Mvh Sofie G

    SvarSlet
  93. Haps, sådan et fint net kunne jeg sørme godt bruge :)

    SvarSlet
  94. Åh jeg elsker bare de stoffer. Det vil blive den bedste julegave. Håber jeg kan blive den heldige. Kh Birgitte
    laby.bir@ofir.dk

    SvarSlet
  95. Vil gerne være med !
    Ane Mette, SNEK

    SvarSlet
  96. Kan vist lige nå at være med:-)

    SvarSlet
  97. de er da bare skønne, jeg vil gerne være med i lodtrækningen

    SvarSlet
  98. Jeg er med her på falderebet.. :)

    SvarSlet
  99. UH! Jeg vil også meget gerne være med! Hvor er det en lækker give-away! :D
    Forresten, så hold øje med min blog i de kommende dage - er ved at brygge en jule-give-away :D

    http://sukkerknalden.blogspot.com

    SvarSlet
  100. Jeg vil meget gerne deltage (og vinde) ;-)

    Vh Louise

    SvarSlet
  101. pust, suk og støn kan jeg endnu nå at deltage

    SvarSlet
  102. Jeg kan da lige nå at være med. Skønne tasker!

    SvarSlet
  103. Å de är ju jättefina. Jag vill gärna vara med : )
    Mona Ekström
    mona.ekstrom@gmail.com

    SvarSlet
  104. Hej ! I sidste øjeblik hopper jeg på vognen og snupper et lod ;) TAK !!!

    SvarSlet
  105. Åh jeg kan lige nå at være med..
    Hvor ville jeg da blive super glad for at vinde en af dem....
    Ville ende med at jeg sled den op... :-)
    Kh Michelle

    SvarSlet
  106. Ih, hvor er de skønne.
    xxx alle 10 fede fingre for at jeg er heldig.

    SvarSlet
  107. hvor er de flotte er mest til den blå :)

    Hilsen kristine meyer

    SvarSlet
  108. Ja da, sæ´føli er jeg med. Mange hilsner fra joan M

    SvarSlet
  109. Hej
    Vil blive super glad, hvis jeg bliver den heldige :)
    Kh Pytte

    SvarSlet
  110. Jeg kan vist lige nå at deltage her på falderebet :)

    SvarSlet
  111. Utrolig flotte handlenett!! Skjønne farger!

    Marit
    marchrsto@gmail.com

    SvarSlet
  112. Kan ikke tro at denne give away har gått meg forbi!! Er jeg for sen?
    Flotte handlenett i alle fall:)

    SvarSlet
  113. Uhh, jeg kan vist lige nå at være med :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...