torsdag den 22. december 2011

Lige lidt flere lækkerier

Jeg får den ene pakke efter den anden, så I får lige et indlæg mere med stof fra Tyskland. Denne gang gælder det lyserøde katte i super flot stand og så ikke mindre end to hele betræk af dette skønne print i orange og pink. Og det bedste af det hele - sættene er helt nye, og der er to pudebetræk med til hver! Fantastisk!

Jeg vil til en start gerne sælge to pudebetræk, som er i den velkendte store tyske størrelse på 70 x 78 cm. Prisen er 95 kr. pr. pudebetræk. Hvis nogen skulle være interesseret i et helt sæt, så sig til - så overvejer jeg det :-) Billederne er som sædvanligt for denne tid ikke specielt gode, men farverne på betrækkene er skønne. Blomsterne er orange og mellem blomsterne er det pink/lyserød. Man kan måske lige ane det på billederne :-)



5 kommentarer:

  1. Det er super sødt det med kattene.
    Kh Christina

    SvarSlet
  2. Mon du vil røbe hvor du har købt det nye sengetøj ? vh Stina

    SvarSlet
  3. Christina - Ja, det er så fint - og nu har jeg fire forskellige farvevarianter af dem :-)

    Stina - Det vil jeg skam gerne, men jeg tror ikke det hjælper så meget :-) Jeg har købt det af en tysk dame, som jeg handler en del med. Hun sælger ikke som sådan nogen steder.

    Kh. Mette

    SvarSlet
  4. Jeg lægger billeder op i morgen af et fint retro sengesæt jeg har købt og sælger/bytter med. Det kan være det er noget for dig :)
    www.monster-mor.blogspot.com

    SvarSlet
  5. Yay, kattene er kommet... Jeg glæder mig helt vildt til pakken fra dig :D
    Kh Line

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...