mandag den 19. december 2011

Nye figurpudestoffer....

To slags mere i den snart fuldendte serie af smølfefigurpuder fra start 80'erne er kommet til huse.

Jeg mangler stadig to i min samling - nemlig to julesmølfer mere - en almindelig smølf med en gavesæk og en julesmølfine med et juletræ :-) Der er 10 i alt, og med disse to har jeg 8 af dem.

Der er to sider af hver til salg, og som sædvanlig koster de 75 kr. pr. side. Måske det er lige i sidste øjeblik med en julesmølf, men når han nu er blevet gemt i 30 år, så kan han nok også gemmes et år mere :-) Smølfehuset er med en smølf på den ene side og med smølfine på den anden side.



5 kommentarer:

  1. Hej Mette. Jeg vil gerne have 2 m smølfehuset, en af hver:-)

    SvarSlet
  2. Hei.
    Kan jeg betale med Paypal? Jeg vil også gjerne kjøpe 2 smølfehus -ett med Smurfine og ett med Smurf :-)

    SvarSlet
  3. Tamra - Den er i vinkel!

    AvMeg - Øv, de er desværre allerede udsolgt, men jeg vil gerne skrive dig op, hvis jeg får nogen igen?

    Kh. Mette

    SvarSlet
  4. Hei Mette.
    Ja, det er fint - putene var jo så søte.
    Ha en fin kveld :-)

    SvarSlet
  5. Jeg synes det er nogle rigtig fine smølfepuder :)

    Kh. Jenny

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...