mandag den 5. december 2011

Nyt på nålen - til mig!

Denne gang er hækleprojektet til mig selv! Et lækkert tørklæde i Drops Andes (65 % uld, 35 % Alapaca) - det lækreste, blødeste, vamsede garn, som lige nu er på tilbud til 33 kr. pr. nøgle (normalpris 44 kr.).

Det er fedt at kaste sig ud i nye mønstre, og hvor svært det end ser ud - så lover jeg jer, at det bestemt ikke er det. Men det er derimod ret vigtigt, at man kan tælle til 7 :-) Det går hurtigt på nål 9, og siden jeg startede igår aftes er 8 ud af 12 rækker hæklet! Jeg har valgt en lidt mindre nål og noget lidt tykkere garn - umiddelbart lyder det måske mærkeligt, men jeg synes, det giver et flot resultat?

Opskriften kan du finde her - velskrevet og meget nem at følge. Og tag lige et kig rundt på bloggen, når nu du er der - der er virkelig mange lækre sager.


6 kommentarer:

  1. Det ser godtnok lækkert ud, og en rigtig flot grå farve. Det er måske en ide til "beskæftigelse" i juledagene....., lidt motion skal man jo have..........

    SvarSlet
  2. Det ser da super fint ud...den teknnik må jeg da også prøve! :D

    SvarSlet
  3. Fint Mette :)
    Mit ligger stadig brak - måske skulle jeg se at gøre det færdigt!
    BTW har vi fået Ok til oversættelse.

    SvarSlet
  4. Ej hvor er det flot, tak for linket :-)

    SvarSlet
  5. Super flot mønster - det skal da prøves :-)
    Tak for link.

    SvarSlet
  6. Kære alle sammen

    Hermed en opfordring til jer om at gå igang! Det er super fedt at lave - og resultatet - ja, det bliver bare lækkert. Viser snarest frem :-)

    Kh. Mette

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...