søndag den 11. december 2011

Et par heldige vindere!

Så er der trukket lod om de lækre shoppingnet fra Graziela sponseret af Malika & Rosa. Jeg glæder mig til at gøre to piger glade :-)


Random.org har igen været min hjælpende hånd - og blandt de mange deltager blev nr. 16 (1. vælger) og nr. 68 (2. vælger) de heldige. Klik ind og se, hvem der er de heldige :-) Stort til lykke til jer - send mig en mail med jeres adresse - og så skal jeg sørge for, at der lander lækkerier i jeres postkasse inden jul!

Og imorgen starter den sidste advents give away - lidt sødt til pynt :-)


4 kommentarer:

  1. Neej det er jo mig :D
    jubii, jeg smider straks en mail afsted!

    SvarSlet
  2. Tillykke til de heldige vindere! :)

    SvarSlet
  3. Nøj nøj nøj. Hvor er jeg bare super glad. Det er altså lidt spændende at se, hvilken en der lander i min postkasse når nu jeg ikke er førstevælger! ;)

    SvarSlet
  4. Øv øv! Men kæmpe tillykke til de heldige vindere :D

    /Ivalu - http://sukkerknalden.blogspot.com

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...