lørdag den 17. december 2011

En bid af 60'erne....

I en af pakkerne fra Tyskland med lækkert stof, lå der en stor bunke originalt gavepapir fra 60'erne - bare som en ekstra lille ting! Det er simpelthen så fint, og at tænke sig, at det er mere en 40 år gammelt, ja, det er da ret vildt? Jeg tror, at familien skal have de fineste julegaver pakket ind i noget af dette papir. Hvis der er samlere derude, må I endelig råbe op.

Der er de fineste julemotiver med engle, klokker, guld og rødt. Hvilket motiv er din favorit? Jeg tror, at det første er min favorit - farverne er bare lækre og løven og det lille lam - en eller anden form for skærende kontrast, men der er bare noget julefred over det?







5 kommentarer:

  1. Jo, helt klart det med løven. Det er så fint!

    SvarSlet
  2. Jo, helt klart det med løven. Det er så fint!

    SvarSlet
  3. Det nederste! Har altid været en sucker for lyserøde farver - og lilla.

    SvarSlet
  4. De to nederste falder mest i min smag. De er godt nok flotte allesammen!

    SvarSlet
  5. Jeg er helt forelsket i det med kongerne! - Hvor kunne det være fantastisk i stof:-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...