fredag den 26. oktober 2012

Nostalgi!

Jeg har begået et par suttesnore! Det er der sådan set ikke noget nyt i, men denne opgave var alligevel lidt anderledes end normalt. Jeg havde nemlig fået til opgave af en kunde, at lave to suttesnore ud af hendes barndomspudebetræk :-)

Det har været en super hyggelig opgave, og jeg har hele tiden haft fornemmelsen af, at det betræk har betydet noget ganske særligt. Derfor er resultatet også noget særligt, og jeg håber, at de to suttesnore oser af nostalgi for min kunde, og at hun kan fornemme minderne, når hun ser sin datter med disse suttesnore :-)

Og jeg har været heldig at få lov at beholde resten af pudebetrækket, så jeg skal helt sikkert lave flere af disse.

De to var en del af flere, jeg lavede i går aftes..... nu skal resten bare monteres, så de kan komme af sted mod deres kunder.




1 kommentar:

  1. Ja, helt sikker nostalgi, det grønne landlige betræk, ligner meget min nu 33 år gamle søns baby betræk, som ligger et eller andet sted. ;.)
    Hvor er det skønt med et bestillings job af den type, som man ved har stor betydning.
    God weekend.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...