lørdag den 27. oktober 2012

Fantastisk byttehandel!

Jeg har lavet en fantastisk byttehandel med Tina. Jeg har dog endnu ikke sendt min del af byttehandlen, men det kommer - og jeg glæder mig til at lave min del :-) Og Tinas blog er i øvrigt et besøg værd - de varmeste anbefalinger her fra!

Jeg har selv valgt farverne, og de passer bare helt perfekt ind vores hjem. Jeg har holdt den i jordfarver - gule og brune toner. Jeg er SÅ glad for den Tina - og som du kan se, har den fået plads midt på spisebordet :-) Tusind tak!

Og som I også kan se, er Københavnerskabet kommet op. Dog mangler hylderne endnu - de er ved at blive malet. Men Rom blev jo ikke bygget på én dag, vel? Det er en sætning min utålmodighed må have at vide mange gange om dagen, for jeg vil så gerne have det hele færdigt. Og hellere igår end idag :-)










6 kommentarer:

  1. Hvor er det bare super fint - det er skønt at få lov at følge jeres byggeprojekt på bloggen. Hvor er dine fine krus fra? Altså ikke mummi krusene, men de andre fine krus?

    SvarSlet
  2. Jeg har også mummikopper i mit københavnerskab. Eller på. :-) de hænger under i kroge i to forskudte rækker :-)

    SvarSlet
  3. Den er rigtig fin!Ih sådan en kunne jeg også godt ønske mig, men sidst de blev sat til salg, hoppede jeg desværre ikke til.

    Jeg kender rigtig godt det med at man bare vil have det hele på plads. I dag fik jeg en masse på plads i vores nye køkken. Dejligt endelig at rykke lidt ind, i stedet for kun at pakke ned.

    SvarSlet
  4. Den er virkelig fin. Og det er skabet også:)

    SvarSlet
  5. WOW! Hvor er den fin! Den ville også pynte hjemme hos mig :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...