mandag den 15. oktober 2012

Dagens projekt!

Den sidste fridag bruges på et hjertebarn! Mit Københavnerskab, som jeg har gået og glædet mig til at få op i snart 5 måneder :-)

Jeg købte det, lige da vi havde købt huset, og i dag er det så blevet klargjort til maling efter alle kunstens regler. Der var det mest klistrede, ulækre lag maling på (endnu en fejlcasting i forhold til materialevalg), som nu er blevet skrabet af. Og herefter er det hele blevet slebet godt i bund og vasket grundigt i en god gang grundrens.

Det bliver så fint - det er jeg sikker på! Men hold da op - ting tager tid, når det skal gøres ordentligt :-)





6 kommentarer:

  1. Glæder mig til at se det færdigt :)

    SvarSlet
  2. Åh hvor må det være skønt at vide at pladsen er der til det :)
    Glæder mig til at se det når du bliver færdig!

    SvarSlet
  3. Det blir SÅ FLOT, det kan jeg bare se for mig. Glæder mig til færdigt resultat :-)

    SvarSlet
  4. Det skal nok blive godt, når det har fået lidt kærlighed

    SvarSlet
  5. Hvor bliver det skønt. Jeg glæder mig til at se det, når du får det op at hænge:-)

    SvarSlet
  6. for et flott skap! og enda bedre skal det bli!
    gratulerer med nytt hus!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...