mandag den 1. oktober 2012

Colani elefanter til salg!

Som I måske har læst, har jeg opkøbt en bunke tyske elefant-sparebøsser designet af Luigi Colani :-) Men måske I også har regnet ud, at der er flere, end jeg selv skal bruge...

Derfor kommer de nu til salg her på bloggen efter først til mølle princippet. Og det er først til mølle på min email - mettekirkeskovjensen@gmail.com. Alle priser er uden porto.

Det første billede viser de størrelser og farver, jeg har til salg. Nogle er der flere af - andre kun én enkelt. De blev designet i 1963, og de helt gamle små kan ikke åbnes (se billede af de to små, hvor man kan se bunden). De nyere versioner (fra 70'erne) har et sort plastiklåg i bunden, som kan skydes til side. Der er begge typer i blandt. Mellem og store elefanter har lås i bunden med nøgle til. Nogle af dem er "nye" - dvs. aldrig brugte, mens andre har brugsspor. Skriv gerne hvilken type du foretrækker, når du bestiller.

Størrelse, farver og priser
Lille: Højde ca. 7 cm. Farver: Gul, orangerød, rød, grøn, støvet grøn og grå. Pris 100 kr.
Mellem: Højde ca. 10 cm. Gul, orangerød, rød og grå. Pris 200 kr.
Stor: Højde ca. 17 cm. Gul og orangerød. Pris 300 kr.
Nøglering: Gul. Pris 50 kr.

Bestil som nævnt på mettekirkeskovjensen@gmail.com. Du skal forvente svartid, men jeg lover, at du får et svar!






2 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...