torsdag den 8. november 2012

Vi er ved at lære det...

Det lyder måske lidt mærkeligt, men det tager lidt tid at lære at have mere plads. At finde nye rutiner på 3 etager i stedet for før, hvor det hele var samlet på 65 kvm. Men vi er ved at lære det, så vi kan komme ud af døren til tiden :-)

Vi elsker vores morgener, med nybagte boller, kaffe og the, stearinlys - og ikke mindst os alle 4 om bordet. Det er de små ting, som at vælge mumikrus fra skabet og en bolle på bagepladen.... Små ritualer som vi alle kender og nyder inden dagen for alvor starter.

Måske du kan huske, at jeg har delt opskriften på bollerne før? Hvis ikke kan den findes lige her.

Jeg ønsker jer alle en rigtig god dag derude!


4 kommentarer:

  1. Er du vimmer det både lyder og ser hyggeligt ud! :D Jeg drømmer stadig om hus - måske det også snart går i opfyldelse for mig :)

    SvarSlet
  2. Altid dejligt med gode morgen rutiner og hygge :-) Glæder mig til den dag hvor det mig der skal lære at have mere plads og specielt få sådan et dejligt krearum som det du har fået :-)

    SvarSlet
  3. Herhjemme skal der vist også køres nogle rutiner ind... Lige nu køre de slet ikke! :/

    SvarSlet
  4. En hverdagsmorgen her hjemme er et farligt sted at opholde sig (Læs B-mennesker hele bundtet, undtaget manden som er draget hjemmefra før vi andre får øjne)

    Men weekenderne bruges til hygge, og har skrevet på indkøbssedlen hvad der mangler til dine boller.. Mums hvor ser de gode ud, og passer lige med at morgenbadet er klaret i bagetiden.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...