lørdag den 10. november 2012

Lækker biks!

Selv om man jeg har gået forbi mange gange, har jeg aldrig opdaget den lækre butik Design Delicatessen på Frederiksberg Allé. I min søgen efter en bestemt Hay sag, stødte jeg på deres netbutik og fandt så ud af, at der også var en fysisk butik. Og der brugte jeg så noget af min fredag eftermiddag!

Jeg kunne være blevet i timevis for at ose, og der røg da også lidt mere med hjem end planlagt. I alt fire ruller masking tape, tre søde juleophæng i papir og en lille stak postkort, som dog var gratis :-) Og hvad der er i kassen fra HAY, ja, det må I vente lidt med at se :-) Men er I i nærheden, så smut ind forbi og kig. Der er virkelig mange lækre ting.








2 kommentarer:

  1. Jeg er da ikke sikker på det var sundt for min pengepung at du afslørede den butik ;)

    SvarSlet
  2. Godt at have noget at glæde sig til i denne mørke tid :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...