søndag den 11. november 2012

Fadderen er fundet....

Kan man trække lod om et barn? Det kan man umiddelbart ikke, synes jeg, men man kan trække lod blandt søde læsere, der ønsker at gøre en forskel. Og det har jeg gjort. 


Den, der skal være fadder for et SOS Børnebyerne-barn, er hende her.

Jeg håber, at du og din familie bliver glad for det nye familiemedlem, som nu - på grund af dig - kan komme i skole og til lægen, når der er brug for det. Og barnet får en ny familie - både hos dig, men også i en SOS-Børnebyen, hvor det får en ny familie og ikke mindst et menneske, der kan være den mor, som barnet ikke har. 

Send en mail til mig på mettekirkeskovjensen@gmail.com.

3 kommentarer:

  1. Nej, det er jo mig :)
    Vi herhjemme er meget glade for vores nye familiemedlem!
    Sender straks en mail afsted..

    SvarSlet
  2. Så dejligt at opleve en give away som hjælper og ikke kun bidrager yderligere.til vores vestlige forbrugsfest. Hvor tit bruger vi ikke lige 7 kr på endnu en lysestage eller smuk lille vase eller på et uundvarligt loppefund:-) Så tak til dig mette for.at.gå.konstruktivt.ind i hvervningen af sponsorer til fattige børn. Jeg har lige fået brev fra børnefonden om at de i løbet af den kommende årrække trækker sig ud af.cap verde fordi landet snart kan klare.sig selv. Det er da.fremgang! Også.for.de.par.piger jeg.efterhånden har støttet en del år og som jeg håber kan bidrage til et land der kan klare sig selv.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...