tirsdag den 27. november 2012

Når Kirkesjov arbejder...

... så er der både rod (masser af rod) - men heldigvis også resultater :-)

Denne uge bliver der produceret som aldrig før. På lørdag er der julemarked, og mine vareplaner er ved at blive ført ud i livet. Jeg er taknemmelig for mit kælderrum, for der rodes VIRKELIG meget :-)

De sidste par aftener har den stået på sættekasser - og her er nogle af resultaterne samt lidt billeder af rod!

Jeg har en klar favorit - men har du mon også det?








9 kommentarer:

  1. Hej Mette,

    Er helt vild med dine sætterkasser, de er så fine. I dette tilfælde er det helt sikkert det lille lyseblå hus, der er min favorit. Det er SÅ fint (selvom den grønne er en skarp konkurrent).

    God dag,
    Sidsel.

    SvarSlet
  2. Hej Mette
    Lækkert rod! :) Dejligt at se, at du får produceret meget til julemarkedet! De er så fine, dine sættekasser, og min favorit er nok den lyseblå på billed nummer 5 :)

    God arbejdslyst!

    Knus fra Marthe

    SvarSlet
  3. De er rigtig flotte allesammen. Det er blot et spørgsmål om at passe ind på det børneværelse, de skal hænge på ;O)
    Her i huset roder det også, når jeg er kreativ, og så rydder jeg op....bagefter...man kan ikke begge dele på én gang ;O)

    SvarSlet
  4. Hejsa
    Hvad koster dine sætterkasser når du tager på marked?
    Go´ dag :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Helle

      Min pris er den samme uanset om det er det ene eller det andet sted :-) Og den ligger mellem 175 og 300 kr. alt efter størrelse.

      Kh. Mette

      Slet
  5. GRØN!!! Ej hvor får jeg lyst til at finde på et eller andet at lave med alle de strimler... hm men hvad? Der gemmer sig jo fine farver og et par milimeter af lækre motiver på hver....

    SvarSlet
  6. Hvor ser det produktivt ud :-) Dine sættekasser er SÅ skønne.
    Kh Line

    SvarSlet
  7. Fantastiske farver og billeder. Hvor skal du på julemarked.
    Lene

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...