onsdag den 7. november 2012

En overodentlig stor stak betræk!

I dag har jeg kæmpet mig til og fra posthuset, for at få fat i en kæmpe pakke fra Marlene. Vi har lavet en byttehandel - en af de større byttehandler, jeg nogensinde har lavet :-) Marlene har ikke nogen blog, men hun har maaaaaange lækre retroannoncer på DBA - så har du også hang til retro og finurlige sager, så tjek hendes annoncer her.

17 betræk - 12 forskellige. Så nu er der igen lidt at vælge imellem, hvis du drømmer om et af Tamras og mine retrovattæpper. Du kan læse mere om vores vattæpper her. Vattæpper af alle disse nye betræk, koster 350 kr.

Og jeg skal nok få taget billeder af betrækkende enkeltvis også...


8 kommentarer:

  1. sikken en fangst :) skønt ... men jeg har på fornemmeren at jeg ikke behøver at kikke på dba tror du har støvsuget der :) hehe

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Helle

      He he - ja, måske der er stævsuget for retrosengetøj, men der er godt nok meget andet :-)

      Kh. Mette

      Slet
  2. Svar
    1. Hej Dorte

      Ja, der skulle sækkevogn i brug :-)

      Kh. Mette

      Slet
  3. Åh hvor er de lækre Mette... Nærbillede af øverst tv og nederst tv tak:) jeg mangler et tæppe til at tumle med lillemanden på!
    Kh

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Cecilie

      Det skal du få!

      Kh. Mette

      Slet
  4. Og jeg kunne godt tænke mig at se nærmere på det grønne/lyserøde nederste række nr. 2- og forudbestilte det .
    VH Signe Kristiansen

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Signe - Send en mail - mettekirkeskovjensen@gmail.com - så skal jeg sende dig et billede :-)

      Kh. Mette

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...