torsdag den 29. november 2012

Give Away i samarbejde med Lucie Kaas!

Jeg har glædet mig til denne Give Away, som jeg har fået i stand i samarbejde med Lucie Kaas. Det er jo ikke nogen hemmelighed, at jeg har en passion for de gamle Lotus sager, og i min samling er der gryder, en enkelt emaljeskål og en stak frokosttallerkener.

Den norske kunstner Arne Clausen tegnede i 1963 mønsteret, og i dag er det gengivet på disse smukke keramikskåle fra Lucie Kaas. Selv om mit hjerte banker for det originale, er jeg også glad for at mikse det med nyt, og disse skåle er enormt smukke i al deres enkelhed.

Du kan vinde de to skåle, som er vist på billedet - hhv. en lille grøn skål (diameter 12 cm.) og en blå skål i mellemstørrelse (diameter 18 cm.). For at deltage i konkurrencen skal du blot lægge en kommentar til dette indlæg, og jeg finder en vinder søndag den 9. december kl. 21.



For god orden skyld: Dette indlæg er sponseret, og jeg har modtaget det samme eller tilsvarende, som der udloddes i konkurrencen. I dette tilfælde er kontakten til firmaet taget af mig, og enhver mening, der fremstår i dette indlæg, er min egen.

324 kommentarer:

  1. Uhh hvor er de fine.! Er helt sikkert med

    SvarSlet
  2. Kære, kære julemand - dem ønsker jeg mig rigtig, rigtig meget :-)

    dortebech@mail.dk

    SvarSlet
  3. Ja ja ja lige mine farver:-)

    SvarSlet
  4. Det er jo nærmest årets julegave :0)

    Jeg prøver lykken ;0)

    SvarSlet
  5. Hvor er de fine.. Jeg deltager rigtig gerne :-))

    SvarSlet
  6. Uhhhh sikke en skøn give away!!
    Jeg krydser fingre. :)

    SvarSlet
  7. Håber at lykkestjernen stadig smiler til mig!

    SvarSlet
  8. Nøj en lækker give away :) nu krydser jeg alt hvad krydses kan på at jeg er heldig denne gang. En sådanne gave ville varme :)

    Jule klem
    Rikke (abelikate.blogspot.com)

    SvarSlet
  9. De er så fine! :)
    lene_mondrup@yahoo.dk

    SvarSlet
  10. Jeg vil mægtig gerne vinde :-) Jeg syntes porcelæn skålene er så yndige, og de ville helt klart passe ind i min samling af keramik.

    Kh

    SvarSlet
  11. Jeg er gerne med :)
    Hilsen Lene (lenegk@ofir.dk)

    SvarSlet
  12. Så smukke skåle med dejlige, friske farver!

    SvarSlet
  13. Uh så fine skåle! Dem er jeg nødt til at ligge en billet ind for :)

    SvarSlet
  14. noter mig gerne for deltagelse

    SvarSlet
  15. Hej!
    Jeg vil mægtigt gerne vinde de to skåle. Jeg har overtaget en kolonihave i år, og der fulgte en orange kande og en kedel med i købet, de vækker miner fra min barndom :-)
    Kh Louise Huss
    louisehuss@gmail.com

    SvarSlet
  16. Jeg vil også rigtig gerne være med :-)

    SvarSlet
  17. Sådan nogle fine skålegad jeg virkelig godt have hjem til mig :)

    SvarSlet
  18. De er da helt fantasktiske! Så flotte de er :-)
    Vil rigtig gerne deltage :-)

    male6623@gmail.com

    SvarSlet
  19. To skåle kunne da være en fantastisk gave at få forærende på sin fødselsdag d. 9. december :D Jeg krydser fingre og håber, at mit fødselsdagsheld er med mig den dag!

    SvarSlet
  20. Skøn give away! Jeg vil rigtig gerne deltage :)

    SvarSlet
  21. De er så fine, vil rigtig gerne vinde din dejlige givaway :)

    SvarSlet
  22. Så fint design - evigt ungt, præcis lige så gammelt som mig ;-)

    SvarSlet
  23. De er supersmukke, og jeg vil rigtig gerne vinde dem :)

    SvarSlet
  24. Dem vil jeg rigtig gerne vinde :) De er rigtig søde :)

    SvarSlet
  25. Jeg skal da også lige være med:-)

    SvarSlet
  26. Skønne skåle! Jeg deltager lige og håber på en tidlig julegave! :)

    SvarSlet
  27. Jeg er så meget med, de er så flotte !! - Sillerebecca

    SvarSlet
  28. De er rigtig fine, jeg vil gerne deltage

    SvarSlet
  29. Fantastisk give away! Jeg er klart med og håber jeg er heldig! :D

    Dottie.dk

    SvarSlet
  30. Dem vil jeg selvfølgelig gerne vinde:-)

    SvarSlet
  31. Er SÅ meget med - louiselebeck@gmail.com

    SvarSlet
  32. Øj Øj Øj...her MÅ jeg da deltage:) Hilsen fra Sanne/ sanap200003@yahoo.dk

    SvarSlet
  33. Jeg håber jeg bliver den heldige, de er fantastiske :)

    SvarSlet
  34. Jeg er også med. Fed sponsor. Maria:-)

    SvarSlet
  35. Uf jeg er med da! Totalt lækker Give Away Mette : )

    SvarSlet
  36. Weeee sikke en give away. De skåle skal være hjertelig velkommen herhjemme hos mig.

    SvarSlet
  37. Jeg vil gerne deltage - de er SÅÅÅ fine og ville bare passe så godt ind herhjemme. - Anne (slorhale@hotmail.com)

    SvarSlet
  38. Jeg er også med - tænk om man kunne være så heldig at vinde noget;0)

    SvarSlet
  39. Det ville være fantastisk hvis de kom til at bo hjemme hos mig :)

    SvarSlet
  40. Dem vil jeg mægtigt gerne vinde...

    SvarSlet
  41. Hej.. Jeg vil rigtig gerne være med. Synes de er så skønne. ( tanjafurbo@live.dk )

    SvarSlet
  42. Jeg vil rigtig gerne vinde en :-)

    SvarSlet
  43. De skåle står på ønskelisten til Jul, så det ville ik være dårligt at være heldig:-)

    SvarSlet
  44. Åhh de er SÅ smukke :) Kunne det være man var heldig endnu en gang her hos dig :D

    SvarSlet
  45. Hvor er de lækre! Jeg ville elske og vinde dem, også fordi jeg faktisk har haft lidt svært ved at opdrive den både på nettet og i særdeleshed helt her ude i det aller fjerneste hjørne af nordvest jylland! :-)

    VH Trine Brun
    trinebrun@hotmail.com

    SvarSlet
  46. Meget mine, jeg krydser for at jeg vinder:)

    SvarSlet
  47. Uhh, jeg er klart med :-) Du kan lige nu vinde et Urbania lyshus fra Kähler ovre hos mig - du skal være velkommen :-)

    SvarSlet
  48. Hold da op, hvor er det bare en fin give away. Ih bare man kunne vinde :o)

    Kh Lene (leneogbo(a)mail.dk)

    SvarSlet
  49. Sikke en flot giveaway - det vil være en lækker julegave til mig selv.
    VH margit
    creativetail@gmail.com

    SvarSlet
  50. Jeg vil gerne være med i den lodtrækning!
    Ane Mette SNEK

    SvarSlet
  51. Uha uha....en fin give away, jeg er helt klart med.

    SvarSlet
  52. Uh ja den er jeg også med på:-):-)

    SvarSlet
  53. De er SÅÅÅÅ fine - og jeg ønsker mig dem begge to brændende :-)

    Glædelig for-jul
    Frk.Munk

    SvarSlet
  54. Vil messe "vælg mig, vælg mig, vælg mig" lige til d. 9.!

    SvarSlet
  55. Deltager gerne. Annette-claus@stofanet.dk

    SvarSlet
  56. Mmm, sikke en lækker giveaway, den vil jeg altså gerne deltage i.

    SvarSlet
  57. Krydser fingre.
    Mvh.Carina
    carina1817@gmail.com

    SvarSlet
  58. denne må jeg da også deltage i :-)

    SvarSlet
  59. uhh er helt sikkert med her :o)

    SvarSlet
  60. Jamen altså for en lækker give away :)

    Jeg er med!

    SvarSlet
  61. Ja den er jeg også med på.
    Kh Susanne, suskreahjoerne.blogspot.dk

    SvarSlet
  62. Mon jeg er så heldig at vinde mit første Lotus? :-)

    SvarSlet
  63. ih jeg vil helt sikkert deltage, har altid drømt om sådan en

    SvarSlet
  64. De er SÅ flotte, dem vil jeg gerne vinde - krydser fingre:0)
    Kh. Louise

    SvarSlet
  65. Dem vil jeg da bare gerne vinde :-) Trine
    enemaerke@stofanet.dk

    SvarSlet
  66. Jeg er så meget på, som min sagsbehandler i a-kassen ville opfordre mig til at sige det. De skåle ville pynte gevaldigt i det lille hjem.

    SvarSlet
  67. Fine skåle - jeg krydser fingre

    SvarSlet
  68. Ej, dem gad jeg godt at vinde :)

    SvarSlet
  69. Jeg vil gerne være med også....... Tror de en fine på mit bord med juleslik....

    SvarSlet
  70. Krydser mine små fedtede fingre for, at det bliver mig der vinder :)

    SvarSlet
  71. Hvor er de fine, der er jeg gerne med!
    Mange hilsner fra Kirsten Cina i Schweiz

    SvarSlet
  72. Håber på at det er mig der er den heldige kartoffel

    SvarSlet
  73. Lotus, lotus og atter lotus, gid jeg var så heldig. Mange kærlige hilsner fra Nina Nowack-Rosenquist

    SvarSlet
  74. MIG!MIG!MIG! De ville pynte så meget - den grønne herhjemme og den blå i sommerskuret.

    SvarSlet
  75. De er så flotte, så håber en tidlig julegave finder min vej:-)

    SvarSlet
  76. Åh håber jeg for en gangs skyld er heldig.. malene_m34@hotmail.com

    SvarSlet
  77. Dem vil jeg rigtig gerne vinde :-)
    gbang@ofir.dk

    SvarSlet
  78. Jeg vil også rigtig gerne være med :-) Mange hilsner, Karolina :)

    SvarSlet
  79. De er så smukke og vil elske at sætte dem frem til januar hvor rød (julen) gøre mig dårlig ;)

    SvarSlet
  80. De må simpelthen herhjem til mig, Mette ;-)

    SvarSlet
  81. Haps! Den her tror jeg da vist liiiiige at jeg snupper ;o)

    SvarSlet
  82. Jeg vinder dem vældig gerne;-)

    SvarSlet
  83. Ej hvor fine ;) dem gad jeg godt have herhjemme :) Vh Gerda gerdajoensen(@)gmail.com

    SvarSlet
  84. De er så smukke!!! Fingers crossed :)

    SvarSlet
  85. Uha, en lille ekstra julegave til mig selv måske :0)
    Takker for cool giveaway, og krydser fingre og tær.
    Mvh Laila
    Aurlandlaila@hotmail.com

    SvarSlet
  86. De er så flotte :-) Jeg er også med.

    SvarSlet
  87. Det var faktisk på din blog at jeg første gang fik øjnene op for disse skønheder ..... De må gerne holde jul hos mig:)

    (tine-michael@pc.dk)

    SvarSlet
  88. Kære Mette
    Synes de er super super smukke, især den blå farve banker mit hjerte for :)

    SvarSlet
  89. de er bare skønne og ville pynte hjemme hos mig så selvfølgelig deltager jeg

    SvarSlet
  90. Jeg vil SÅ gerne vinde de to smukke skåle!

    SvarSlet
  91. Jeg vil gerne deltage.
    merete-d-h@hotmail.com

    SvarSlet
  92. Det må da være mig, der vinder denne her ;)

    Maiken

    SvarSlet
  93. Ja de er altså bare lækre og klart mine to foretrukne i farverne.

    SvarSlet
  94. Jeg vil mægtig gerne være med i denn sponseret give away, og jeg har det fint med at du modtager de samme skåle som jeg jo selvfølgelig bliver den heldige vinder af :)

    SvarSlet
  95. De er vildt flotte. Jeg håber at vinde:-)

    VH. Mette - humlebi28@gmail.com

    SvarSlet
  96. såå lekre!! disse kunne jeg virkelig ha tenkt meg!!

    SvarSlet
  97. De fine skåle vil bestemt pynte i mit hjem:)

    SvarSlet
  98. Jeg deltager også gerne
    Mosterga@hotmail.com

    SvarSlet
  99. Jeg vil gerne være med de er jo super flotte..

    SvarSlet
  100. Hvor er de bare fine! Jeg vil meget gerne deltage og krydser fingre for at blive den heldige :-)

    Med venlig hilsen Nanna
    Nannapedersen90@gmail.com

    SvarSlet
  101. Uhhh.... de er så fine. Vil virkeligt gerne vinde, så et lod til mig i bunken! Tak! :)

    SvarSlet
  102. Ihhhh altså håber jeg er heldig - de er sååååå fine ;O)

    SvarSlet
  103. Det er en populær give-away og jeg deltager gerne! Smukke skåle, som gerne må pynte (og bruges) i mit køkken :o) Hilsen cupcake-stylisten

    SvarSlet
  104. Nøøøj hvor er de fine - vil meget meget gerne være med :-)

    SvarSlet
  105. Ja tak, jeg her også med....

    SvarSlet
  106. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  107. Vil helt sikkert også gerne være med.
    De er smukke vil klæde mit hjem :)
    Kh Janni

    SvarSlet
  108. Åhh jeg håber at det endelig er min tur til at vinde en give-away!

    SvarSlet
  109. Hej :-) Jeg vil hermed prøve lykken, det ville være en lækker julegave! Mange hilsner og god aften, fra Pia. P.nordbjerg@gmail.com

    SvarSlet
  110. Jeg vil veldig gjerne være med, tusen takk (-: utrolig flott give away!!! Kan godt se for meg hvor flott det blir her hjemme med de nydelige skålene, drømme...

    SvarSlet
  111. Så smukke! Og hvis jeg ikke vinder, ryger de helt sikkert på min ønskeliste og så håber jeg at julemanden kommer med en :-)rikke.bundgaard@gmail.com

    SvarSlet
  112. Hold da op vi er mange, der elsker de skåle og det gamle mønster:-) Også jeg, så jeg håber på held i din fine give away ;-)
    Kh. Kate

    SvarSlet
  113. Sikke en god idé, du fik med den kontakt ;o).

    Jeg vil rigtig gerne være med - og håber heldet er med mig.

    Kh. Pia

    SvarSlet
  114. Jeg er også gerne med - kan man egentlig få for mange flotte skåle :)

    SvarSlet
  115. De er bare fantastisk smukke, dem vil jeg gerne vinde :)
    Berithouman@gmail.com

    SvarSlet
  116. Hvor er de fine. Jeg er med.

    Kh Mette

    SvarSlet
  117. Ojs, dem vil jeg meget gerne vinde - de står allerede på ønskesedlen til jul i alle farverne, så hvilken lykke det ville være at kunne starte med disse 2 skønheder.

    Jeg krydser fingre ;)

    SvarSlet
  118. Ihh de er fine, kh. eva - evajj.au@gmail.com

    SvarSlet
  119. Jeg vil sørme også gerne være med. Så fine og nostalgiske de skåle :-)
    Venligst Lisa (lisapisa@sol.dk)

    SvarSlet
  120. GODT du har fået vristet nogle skåle fra den flinke luciekaas-mand ;-)
    mariaskywalker@hotmail.com

    SvarSlet
  121. Sikke en dejlig give away. Den vil jeg gerne vinde :-)

    Mange hilsner fra Christina
    christinakf@hotmail.com

    SvarSlet
  122. Ih hvor fint :) Dem vil jeg SÅ gerne vinde! :) asdo1988@gmail.com

    SvarSlet
  123. Deltager med stor glæde:-) kh. Mette ( Mette.astrup77@hotmail.com)

    SvarSlet
  124. Ihh de er så skønne de skåle... deltager gerne :o)

    SvarSlet
  125. Vil gerne deltage - det er jo en drømme-give away der her! (Og for god ordens skyld, vil jeg bare sige at jeg synes at det er dejligt at du vil gøre det her for dine læsere, og lidt reklame for de her herlige skåle kan jo ikke skade nogen ;))

    SvarSlet
  126. De vil bare være perfekte til juleknas og -kager ;-)

    SvarSlet
  127. En SKØN give away som jeg meget gerne vil vinde :-)

    githen@mail.tele.dk

    SvarSlet
  128. Smuk give away, som jeg meget gerne vil vinde :) Jeg krydser fingre.
    s.vilsboell@gmail.com

    SvarSlet
  129. Sikke en FED give away - den vil jeg helt sikkert gerne deltage i :)
    Jeg kydser fingre
    Kh Sabrina

    SvarSlet
  130. Lige skåle efter min smag - gad godt vinde dem :)

    SvarSlet
  131. Flotte skåle, sådan en vil jeg gerne vinde ;0)

    SvarSlet
  132. Kunne skifte alle mine skåle ud med dem ALLE!
    Knuselsker dem selvom det er optryk.
    Jeg vil så gerne vinde :)
    Og tak for info om juletilbud i shoppen. Dog har jeg jo liii fået en pakke ind af døren fra jer.. meeen mon ik der ska handles lidt mer ;)

    SvarSlet
  133. De er vildt flotte, sikke en lækker sponsor give away;) jeg deltager gerne!

    SvarSlet
  134. Dem vil jeg gerne vinde. De er jo perfekte til pebernødderne.

    SvarSlet
  135. Hold da fast - der var langt med scrolleren til bunden. Sikke mange der vil vinde de finde skåle. :) Forståeligt - det vil jeg også gerne. Nyt hus i marts - må betyde nye sager til køkkenet! :)
    Tak for en god (og ærlig) blog!

    Mail: rikkegaarde@msn.com

    SvarSlet
  136. Øj! Dem vil jeg rigtig gerne vinde.
    Tusind tak for en lækker blog, altid super inspirerende læsning og billeder

    SvarSlet
  137. Er helt sikkert med - de ville pynte i mit nye køkken :o)

    SvarSlet
  138. åh ja tak her vil jeg godt være heldig :)

    måske hjælper det hvis jeg skriver god jul hoho

    Din-og-Flere-Giveaway-Her

    SvarSlet
  139. Hep - jeg er med, og håber at vinde.. :)

    SvarSlet
  140. Uh sikke nogle lækre skåle - jeg vil i hvert fald gerne være med.

    SvarSlet
  141. Sikke en skøn give away. Jeg håber på et heldigt lod. ;)

    SvarSlet
  142. Hvor er de smukke :)
    Glædelig jul til dig og dine ;)

    Mette_vindfeld@msn.com

    SvarSlet
  143. Wauw dem vil jeg gerne vinde . De vækker minder kan huske gryder med det samme mønster fra mit barndomshjem :-)

    SvarSlet
  144. Jeg skal da også prøve at være med...

    SvarSlet
  145. Hej !! det lille enkle blad, har taget os med storm!!!
    jeg vil gerne deltage!!

    SvarSlet
  146. Uhh, jeg vil gerne deltage :)

    SvarSlet
  147. Iha, flotte skåle kan man (næsten) aldrig få for mange af.
    Jeg prøver lykken. :-)

    SvarSlet
  148. De er simpelthen, så fine de skåle<3

    SvarSlet
  149. Uhh de er fine. Jeg er med! :-)

    Vh Stephanie
    agf_fanen@hotmail.com

    SvarSlet
  150. Sikke en fin gave :)
    Jeg vil da gerne vinde.

    SvarSlet
  151. Jeg ville dele denne præmie med min mor, hun elsker grøn og jeg blå, hun elsker lotus, og det minder hende om hendes mor :) jeg er nyforelsket i lotus, og det minder mig om min mors historier om min mormors lime grønne lotus kødgryder, så selvfølgelig skulle denne deles med min mor, så hun kunne få en grøn lotus og minde sin mor med, og jeg en blå for en ny lotus kærlighed :)

    SvarSlet
  152. er med :)

    kig også gerne forbi mine tre give aways:

    http://krea-kaos.blogspot.dk/2012/11/jule-give-away_29.html
    http://bullermusen.blogspot.dk/2012/11/give-away-no-2-ogsa-for-drenge.html
    http://bullermusen.blogspot.dk/2012/11/bloggens-frste-give-away.html

    SvarSlet
  153. De er utrolige flotte, dem vil jeg da rigtig gerne vinde :-)

    SvarSlet
  154. jeg er helt klart med. Jeg ville så gerne eje sådan en skål, og rigtig gerne 2 :D

    SvarSlet
  155. Jeg vil rigtig gerne være med :)

    SvarSlet
  156. Wau Wau de vil da helt sikkert pynte godt i mit køkken :-)

    SvarSlet
  157. Hvor er de fine.
    Jeg deltager gerne.

    Du er velkommen til at kigge forbi min give away, hvor man kan vinde et sæt cykel lygter fra Reelight(:

    http://dyreglad-pige.blogspot.dk/2012/11/give-away-nr-19.html

    SvarSlet
  158. Åh lækre skåle!

    Lisa // Lille Lisas Univers

    SvarSlet
  159. Super flot giv-væk, som jeg HÅBER at vinde ;)

    SvarSlet
  160. uha ønsker ønsker mig bare så meget....

    SvarSlet
  161. De er godt nok flotte... de ville pynte her hos mig med julegodter i ;-D

    SvarSlet
  162. Hvor er de flotte. Jeg vil rigtig gerne være med ... håber jeg er heldig.

    Tjek også min julekalender på superprinsessen.dk

    Nanna_schack@yahoo.dk

    SvarSlet
  163. Nej, hvor er de fine(:
    Jeg deltager gerne.

    Du er velkommen til at kigge forbi min give away, hvor man bla. kan vinde en stålsæbe(:

    http://kreaman.blogspot.dk/2012/11/anmeldelse-give-away.html

    SvarSlet
  164. Orv!!! Dem vil jeg godt vinde:):)

    SvarSlet
  165. Jeg vil meget gerne deltage(:

    tballspige@hotmail.com

    SvarSlet
  166. Jeg vil gerne være den heldige:)

    SvarSlet
  167. flot giveaway, jeg deltager gerne! :-)

    SvarSlet
  168. Super give away - jeg er også med, kh Christina

    SvarSlet
  169. Hvor er de fine, de skåle. Jeg vil gerne deltage.

    annasophiethomsen snabela gmail punktum com

    SvarSlet
  170. Hejsa.

    Jeg vil meget gerne deltage - fantastisk Give Away.

    Venligst Stine (stinelarsen81@hotmail.dk).

    SvarSlet
  171. fin fin give away. den er jeg klar på at vinde.
    mvh.
    lottewegger@gmail.com

    SvarSlet
  172. Sikke en fin giveaway, jeg vil meget gerne deltage :) heno26@hotmail.com

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...